اجرای طرح اصلاح اضطراری ورودی آب«گل گل» به شهر ایلام

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای طرح اصلاح اضطراری ورودی آب«گل گل» به شهر ایلام پرویز ناصری در گفتگو با خبرنگار سایت احکام اظهار کرد: در پی مشکل عدم پایداری آب برخی مناطق شهر ایلام در هفته گذشته، با اجرای طرح اضطراری انتقال آب از مخازن ۵ و ۷ هزار مترمکعبی مرکز پیام مشکل افت فشار آب مناطق مرتفع شهر ایلام و مناطق تحت پوشش چشمه گل گل مرتفع خواهد شد.
وی عنوان کرد در همین راستا طرح اصلاح اضطراری آب چشمه گل گل به مخازن ۵ و۷ هزار مترمکعبی مرکز پیام شهر ایلام و انتقال آن توسط ایستگاه پمپاژ و اجرای ۳ کیلومتر خط انتقال به مخزن ۱۰ هزار مترمکعبی تصفیه خانه انجام خواهد شد.
ناصری تصریح کرد: این طرح با هدف جابجایی خط انتقال اصلی چشمه گل گل از زیر منازل مردم در ضلع کمربندی شرقی ایلام و افزایش استحصال آب از این چشمه اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.
وی ضمن تاکید بر اهتمام مجموعه آبفای استان در مدیریت صحیح توزیع آب شهر ایلام تاکید کرد: این پروژه با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان مطالعه و در حال اجرا می‌باشد که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان برای اجرای خط انتقال هزینه شده و با توجه به مشکلات چند روز گذشته، امیدواریم تا ۲۰ روز آینده این طرح وارد مدار شود.
مدیرعام آبفای استان در پایان خاطرنشان ساخت: با اجرای کامل این پروژه مشکل آب مناطقی از شهر ایلام که از چشمه گل گل تامین می‌شود، مرتفع و از آب پایدار بهره مند خواهند شد. امیدوارم از خبر اجرای طرح اصلاح اضطراری ورودی آب«گل گل» به شهر ایلام راضی بوده باشید.

اجرای طرح اصلاح اضطراری ورودی آب«گل گل» به شهر ایلام  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۷-۱۴ ۰۲:۳۹:۵۳