اجرای دوره‌های آموزشی برای قطع زنجیره آسیب‌های اجتماعی
درقلعه گنج

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر اجرای دوره‌های آموزشی برای قطع زنجیره آسیب‌های اجتماعی
درقلعه گنج
به گزارش سوالات شرعی و احکام، احمد موسی زاده آهوان در دیدار با امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان قلعه گنج با اشاره به اهمیت مقوله آموزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: ارائه آموزش‌های روانشناختی پیشرفته در محلات دور از دسترس جزو برنامه‌های تأثیر گذار در گسترش سلامت اجتماعی است که با هدف افزایش سلامت فردی و اجتماعی و کاهش و قطع زنجیره‌ی آسیب‌های اجتماعی برگزار خواهد شد.
وی افزود: انتقال مفاهیم اساسی سلامت روان مورد نیاز جوانان، زوجین و خانواده‌ها از طریق ائمه جماعت مساجد یکی از ده‌ها برنامه‌ای است که بهزیستی برای فرهنگ سازی میان خانواده‌ها و جوانان طرح ریزی کرده است.
سرپرست بهزیستی قلعه گنج همچنین در این دیدارها همکاری گروه‌های جهادی در ساخت و تکمیل مسکن مددجویان و همکاری مسئولان شهرستان در تهیه و توزیع آرد در روستاها برای مددجویان بهزیستی را خواستار شد.
در این دیدارها همچنین احمدی نیک امام جمعه شهرستان قلعه گنج و سرهنگ حاجب فرمانده سپاه این شهرستان بر عزم جدی و اقدام مؤثر و فوری در حمایت از اقشار کمتر برخوردار و جامعه هدف بهزیستی تاکید کردند. امیدوارم از خبر اجرای دوره‌های آموزشی برای قطع زنجیره آسیب‌های اجتماعی
درقلعه گنج
راضی بوده باشید.

اجرای دوره‌های آموزشی برای قطع زنجیره آسیب‌های اجتماعی
درقلعه گنج  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۰۳ ۲۳:۲۴:۲۰