آموزش و پرورش پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آموزش و پرورش پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، عبدالحسین جهانگیری عصر چهارشنبه در آئین نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان حجاب دیر با بیان اینکه ۲۲ برنامه در دهه فجر در مدارس شهرستان برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه‌ها با زنگ انقلاب آغاز و با حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به سرانجام می‌رسد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: جنگ فجر، پیاده روی، یادواره شهدای انقلاب، گفتمان رأی اولی‌ها، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، تجلیل از نخبگان دانش آموزی، نشست روشنگری فرهنگیان استانی و شهرستانی، مسابقات قرآنی و فرهنگی از جمله این برنامه‌ها است.
وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش در دوران انقلاب ثابت کرده است با همه ظرفیت‌ها پای نظام اسلامی و رهبری و آرمان‌های انقلاب ایستاده است، بیان کرد: این ایستادگی را در مراسم جشن تکلیف ۵۶۰ دانش آموز دختر و ۶۵۰ دانش آموز و فرهنگی معتکف و اعزام ۲۸۰ دانش آموز به راهیان نور و استقبال دو هزار دانش آموز از پیکر شهید گمنام در ایام فاطمیه و برگزاری ۳۵ یادواره شهدای دانش آموز مشاهده کنیم.
جهانگیری عنوان کرد: معلمان و دانش آموزان عزم خود را جزم کرده اند تا با روشنگری و رفتار و زبان خود، خانواده‌ها و مردم را به مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رأی در اسفندماه دعوت کنند. امیدوارم از خبر آموزش و پرورش پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده
است
راضی بوده باشید.

آموزش و پرورش پای آرمان‌های انقلاب و رهبری ایستاده
است  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۲-۰۱ ۰۲:۴۱:۴۹