آمادگی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتی را داریم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر آمادگی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتی را داریم به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی بحرانی عصر دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی اظهار کرد: هر نظام و انقلاب برای خودش مدافعانی دارد و در نظام اسلامی یکی از مدافعان و سربازان آن جامعه فرهنگی است.
وی افزود: در دفاع مقدس و دوران انقلاب جامعه فرهنگی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است و به همین خاطر شهید رئیسی توجه‌ای جدی به این حوزه داشته است.
فرماندار دشتی ادامه داد: افزایش پذیرش معلمان و اجرای طرح رتبه بندی از اقدامات مهم شهید رئیسی بوده است.
توجه ویژه به حوزه آموزش
وی با بیان اینکه جایگاه فرهنگیان خاص و بر کسی پوشیده نیست، گفت: در چند سال اخیر توجه خوبی به حوزه آموزش شده است و امسال ویژه‌تر دیده خواهد شد.
بحرانی تصریح کرد: فرهنگیان باید جایگاه دولت اسلامی و خدمات آیت الله رئیسی را در بین مردم تبیین کنند.
وی اضافه کرد: همه باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی کنند و خدمات نظام و دولت را تبیین و شاخص‌های انتخاب خوب را تبیین کنیم.
فرماندار دشتی بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی با همکاری هم نسبت به برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت اقدام و از موازی کاری پرهیز کنند.
تقویت فرهنگ عفاف و حجاب
بحرانی افزود: در کلاس‌های اوقات فراغت بینش دینی و فرهنگی نسل نوجوان ارتقا و هویت دینی جامعه تقویت و مهارت آموزی نسل نوجوان با جدیت دنبال شود.
وی گفت: در کلاس‌های تابستانه فرهنگ عفاف و حجاب توسعه پیدا کند.
فرماندار دشتی ادامه داد: آمادگی لازم در سطح شهرستان برای راه اندازی دانشگاه فرهنگیان وجود دارد و امسال در توزیع اعتبارات به این مهم توجه خواهد شد. امیدوارم از خبر آمادگی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتی را داریم راضی بوده باشید.

آمادگی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در دشتی را داریم  در تاریخ ۲۰۲۴-۰۶-۱۱ ۰۲:۴۴:۰۴