۶ زندانی اغتشاشات اخیر در کرمان آزاد شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۶ زندانی اغتشاشات اخیر در کرمان آزاد شدند به گزارش سوالات شرعی و احکام، حجت الاسلام حمیدی در این رابطه اظهار کرد: در پی پیروزی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران و در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی، امروز جلسه‌ای در این رابطه با حضور مسئولان قضائی دادگستری استان برگزار شد.
وی افزود: پس از بررسی پرونده‌ها نسبت به تخفیف و تبدیل قرار تأمین آن دسته از متهمان که شرایط ارتکاب جرم آنها اجازه می‌داد اقدام و تعداد ۶ نفر از زندانیان اغتشاشات اخیر با استفاده از ارفاقات قانونی از زندان کرمان آزاد شدند و نسبت به آزادی ۲۵ نفر از زندانیان سایر جرایم در روز آینده اقدام خواهد شد.
وی دستور اخیر ریاست قوه قضائیه را گامی مهم در ایجاد وحدت و نشاط اجتماعی دانست و گفت: اتحاد بین مردم و مسئولان مهمترین عامل شکست دشمنان طی سال‌های اخیر بوده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال از بین بردن اتحاد در جامعه هستند، افزود: طبق آمارها ایالات متحده آمریکا میلیاردها دلار برای نابودی جمهوری اسلامی ایران هزینه کرده اما به حول قوه الهی تا به امروز در اجرای نقشه شوم خود ناکام مانده است. امیدوارم از خبر ۶ زندانی اغتشاشات اخیر در کرمان آزاد شدند راضی بوده باشید.

۶ زندانی اغتشاشات اخیر در کرمان آزاد شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۸ ۰۲:۳۸:۳۸