۵۰۰ هزار متر مربع به فضای دانشگاه فرهنگیان کشور اضافه
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۵۰۰ هزار متر مربع به فضای دانشگاه فرهنگیان کشور اضافه
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، یوسف نوری پنج شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر اتحاد و هم‌افزایی مسئولان استان بوشهر در حل مشکلات آموزش و پرورش را مورد ستایش قرار داد و اظهار داشت: پیگیری استاندار و دستگاه‌های اجرایی و حمایت‌های امام جمعه بوشهر در تحقق مطالبات آموزش و پرورش ستودنی است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تربیت معلم بسیار مهم و از جایگاه ممتاز برخوردار است خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان به مأموریت گرایی تبدیل شده و این مرکز آموزش عالی در ابعاد گوناگون مورد تقویت و حمایت قرار دارد.
وی با بیان اینکه شاخص‌های آموزش و پرورش با فعالیت‌های فرهنگیان و معلمان ارزیابی می‌شود گفت: صاحب‌نظران، اولیا و آحاد مختلف مردم معلمان، مدارس و آموزش و پرورش را مورد ارزیابی قرار می‌دهند که شاخص مهم این حوزه معلم است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۶۰۰ هزار معلم و پنج میلیون دانش‌آموز بسیجی در کشور وجود دارد که باید این ظرفیت مدیریت و از آن استفاده شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به توسعه فضای دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان دارای کمبود فضا بود که امسال ۵۰۰ هزار متر مربع به این فضا افزوده و نیاز ۴۰ هزار نیروی این دانشگاه تأمین شده است.
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان ما امروز پژوهشگر هستند گفت: ما باید به جای اینکه بخواهیم برای آنها نقش استاد را بازی کنیم باید آنها را همراهی کنیم.
وزیر آموزش و پرورش به اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: امروز با همت دولت سیزدهم محورهایی از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و طرح رتبه‌بندی معلمان و تحول در کتاب‌های درسی اجرا شده است.
نوری توسعه هنرستان فنی و حرفه‌ای در جوار صنعت معدن و تجارت را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مکلف به همکاری در خصوص راه‌اندازی هنرستان در جوار صنعت هستند. امیدوارم از خبر ۵۰۰ هزار متر مربع به فضای دانشگاه فرهنگیان کشور اضافه
شد
راضی بوده باشید.

۵۰۰ هزار متر مربع به فضای دانشگاه فرهنگیان کشور اضافه
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۵:۴۹