۴ زخمی درپی تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۴ زخمی درپی تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الجزیره، منابع خبری از زخمی شدن چند نفر درپی تیراندازی در شهر فیلادلفیای آمریکا خبر دادند.
بر اساس این گزارش، پلیس فیلادلفیا اعلام کرد که درپی تیراندازی در نزدیکی دبیرستانی در این شهر ۴ فوتبالیست زخمی شدند. پلیس همچنین از وخیم بودن حال یکی از زخمی‌ها که اعضای تیم فوتبال دبیرستان روکسبورو بودند، خبر داد.
رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند که این تیراندازی ساعت ۱۶:۴۰ به وقت محلی روی داده و نیروهای پلیس به محل حادثه روانه شدند. زخمی‌های این حادثه به منظور مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند و پلیس اعلام کرد که افراد مهاجم احتمالی از صحنه گریخته اند.
لازم به ذکر است که پس از وقوع حوادثی از قبیل تیراندازی در سوپر مارکت در «بوفالو» واقع در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد و قتل عام در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس که ۲۲ کشته برجای گذاشت، فشار بر دولت ایالات متحده برای مقابله با افزایش خشونت‌های مرتبط با اسلحه افزایش یافته است و اخیر نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که از لایحه مصوب مجلس سنا در آمریکا پیرامون سخت گیرانه تر کردن حمل آزادانه سلاح حمایت می‌کند.
این در حالیست که لابی پرقدرت اسلحه ساز در این کشور که از قدرت و نفوذ زیادی میان مقامات آمریکایی برخوردار است؛ اجازه پیاده سازی قوانین مشابه را نداده و با آنها به شدت مقابله کرده است؛ موضوعی که چندین کشته در هر روز در آمریکا برجای گذاشته است. علیرغم مخالفت ظاهری مقامات این کشور نسبت به قوانین فعلی مرتبط با حمل و خرید و فروش سلاح گرم، لابی‌های قدرتمند اسلحه در آمریکا امکان هرگونه اعمال تغییرات در محدود کردن سیاست‌های یادشده را سد کرده اند. امیدوارم از خبر ۴ زخمی درپی تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا راضی بوده باشید.

۴ زخمی درپی تیراندازی در فیلادلفیای آمریکا  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۸ ۰۲:۴۰:۳۳