۴۶ هزار زائر کشورهای خارجی در قرارگاه مردمی اربعین قم پذیرش
شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۴۶ هزار زائر کشورهای خارجی در قرارگاه مردمی اربعین قم پذیرش
شدند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مهدی قربانی کرم شامگاه چهارشنبه در مراسم تقدیر از خادمان قرارگاه مردمی اربعین استان قم که در مسجد مقدس جمکران با حضور شاهچراغی استاندار قم، حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران و امیرآبادی نماینده قم در خانه ملت برگزار شد اظهار داشت: در ایام اربعین حسینی سال جاری ۱۳۲ هزار نفر از زائران خدمات اسکان. پذیرایی و سایر خدمات این قرارگاه بهره مند شدند.
مسئول قرارگاه مردمی اربعین قم عنوان داشت: ۷۹ هزار نفر از زائران اربعین که در قرارگاه مردمی اربعین قم پذیرش شدند مرد و ۵۲ هزار نفر نیز خانم بودند.
وی با اشاره به حضور زائران کشورهای دیگر در قرارگاه مردمی اربعین استان قم بیان داشت :۴۶ هزار نفر از زائران کشورهای خارجی و ۸۶ هزار نفر نیز از زائران شهرهای مختلف کشور از خدمات قرارگاه مردمی اربعین قم بهره مند شدند.
قربانی کرم گفت: این قرارگاه نزدیک به یک ماه فعالیت خود را در شبستان امام حسن عسکری (ع) مسجد مقدس جمکران ادامه داد و در پنجمین سال فعالیت خود در خدمت به زائران حسینی همه تلاش خود را به کار بست و در این مسیر کمک‌های مردمی نیز همراه این قرارگاه بوده است. امیدوارم از خبر ۴۶ هزار زائر کشورهای خارجی در قرارگاه مردمی اربعین قم پذیرش
شدند
راضی بوده باشید.

۴۶ هزار زائر کشورهای خارجی در قرارگاه مردمی اربعین قم پذیرش
شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۰۹-۲۹ ۰۲:۴۰:۰۵