۳۸۸ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان گناوه اجرا
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۳۸۸ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان گناوه اجرا
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، علیرضا مقدم شنبه شب در نشست با دهیاران شهرستان گناوه در فرمانداری شهرستان با حضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس و مسئولان شهرستان اظهار داشت: با کمک دهیاران توانستیم از اعتبارات سال ۱۴۰۰ به میزان ۲۵ میلیارد تومان از قیر رایگان را به شهرستان گناوه اختصاص دهیم.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: از محل این اعتبارات ۳۸۸ هزار مترمربع آسفالت امسال در نزدیک به ۲۱ روستای شهرستان گناوه انجام شده است.
علیرضا مقدم با قدردانی از دهیاران، بخشداران، فرماندار شهرستان و نماینده مجلس افزود: این مبلغ ۲۶ درصد اعتبارات استان را به خود اختصاص داد که همت دهیاران و بخشداران و حمایت خوب فرماندار شهرستان و پیگیری‌ها و نشست‌های نماینده مجلس سهم بیشتری برای گناوه اختصاص یافت که این همت بلند تبدیل به نهضت آسفالت شد.

پیش بینی ۹ میلیارد تومان از پروژه‌های محرومیت زدایی به شهرستان گناوه
وی گفت: ۹ میلیارد تومان از پروژه‌های محرومیت زدایی استان بوشهر به شهرستان گناوه پیش بینی شده است.
مقدم گفت: از محل اعتبارات نفت، در سال ۱۴۰۰ یک بخشی از اعتبارات اجرایی و عملیاتی شد و مابقی اعتبارات به سال ۱۴۰۱ انتقال پیدا کرده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بتازگی با پیگیری‌های خوبی که انجام شد از این محل ۷۲ میلیارد تومان برای ۲۱ پروژه در سطح شهرستان گناوه تأمین اعتبار شده است که ریز اعتبارات در اختیار بخشداران، دفتر نماینده و بنیاد مسکن قرار دارد.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال جاری، اعتباراتی که از محل نفت برای شهرستان گناوه اختصاص یافته است عملیاتی و اجرایی شود.
مقدم بیان کرد: در اجرای پروژه‌های از محل اعتبارات نفت یکی از مشکلات پیش رو این است که از سوی متولیان نفت اعلام شده است، اعتباری که برای پروژه‌ها اختصاص می‌دهیم باید آن پروژه به اتمام برسد در حالی که با این ارقام و اعداد این امر میسر نیست.
وی گفت: این موضوع نیاز به پیگیری از سوی نماینده مجلس دارد و انتظار داریم این موضوع را موردتوجه قرار داده و پیگیری شود.
در این جلسه دهیاران بخش ریگ و مرکزی شهرستان گناوه و بخشداران مسائل و مشکلات روستاها خود را مطرح کردند که مهمترین این مشکلات بازنگری در طرح هادی روستایی و تأمین به موقع اعتبارات جهت اجرای پروژه‌ها بود. امیدوارم از خبر ۳۸۸ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان گناوه اجرا
شد
راضی بوده باشید.

۳۸۸ هزار مترمربع آسفالت در روستاهای شهرستان گناوه اجرا
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۳ ۰۲:۴۷:۵۱