۲۸ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد/ توقیف ۲۶ ‌لنج و ۱۷
‌کشتی

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۸ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد/ توقیف ۲۶ ‌لنج و ۱۷
‌کشتی
به گزارش خبرنگار سایت احکام، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری جمعه‌شب در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین امنیت در منطقه اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته و امنیت کامل را در خلیج فارس شاهد هستیم.
وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی هیچگاه آغازکننده جنگ نبوده است اضافه کرد: بر اساس راهبرد ما و تأکیدات مقام معظم رهبری ما هیچگاه آغاز کننده جنگ نخواهیم بود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه امنیت خلیج فارس را مرهون شهدای گرانقدر دانست و بیان کرد: تا زمانی که به ما تعدی و تعرض نشود قطعاًً آغاز کننده جنگ نخواهیم بود و پیام ما صلح، دوستی و برادری است.
وی به توان بالای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه عملیاتی و رزمی در آمادگی کامل بوده و روز به روز شاهد افزایش این آمادگی‌ها هستیم.
سردار تنگسیری با بیان اینکه توانمندی نیروی دریایی سپاه با زمان درگیری با آمریکا خلیج فارس در ۳۵ سال پیش قابل قیاس نیست افزود: حتی اگر در تحریم باشیم و روی پای خودمان بایستیم روز به روز پیشرفت می‌کنیم.
وی با اشاره به توقیف بیش از ۲۶ فروند لنج و ۱۷ فروند کشتی حامل قاچاق گازوئیل توسط نیروی دریایی سپاه خاطر نشان کرد: در نیمه نخست امسال بیش از ۲۸ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در آب‌های سرزمینی کشف شده است.
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: با قاچاق خرد کار نداریم و با قاچاقچیان عمده مقابله می‌شود. این سوخت و فرآورده نفتی که با سختی و مشقت به دست می‌آید باید از قاچاق آن به خارج از کشور جلوگیری شود. امیدوارم از خبر ۲۸ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد/ توقیف ۲۶ ‌لنج و ۱۷
‌کشتی
راضی بوده باشید.

۲۸ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد/ توقیف ۲۶ ‌لنج و ۱۷
‌کشتی  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۸ ۰۲:۳۹:۵۷