۲۱ سارق در ابرکوه دستگیر شدند/کشف ۲۸ فقره سرقت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۲۱ سارق در ابرکوه دستگیر شدند/کشف ۲۸ فقره سرقت به گزارش خبرنگار سایت احکام، سرهنگ محمدحسن حسینی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تلاش مضاعف ماموران و در راستای پیشگیری از سرقت، در ماه گذشته با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی موضوع کشف سرقت ها با جدیت در دستور کار ماموران پلیس شهرستان ابرکوه قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی محل اختفای سارقان شدند، افزود: ماموران پلیس شهرستان با هماهنگی قضائی طی چندین عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه اظهار داشت: متهمان دستگیر شده درتحقیقات به عمل آمده به سرقت اماکن خصوصی، موتورسیکلت، منزل و محصولات باغی اعتراف کردند.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح و با تلاش ماموران ۲۱ سارق دستگیر شدند و در تحقیقات به عمل آمده به ۲۸ فقره سرقت اعتراف کردند.
حسینی با تاکید بر اینکه پلیس به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا امنیت و آسایش افراد جامعه به خطر بیافتد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. امیدوارم از خبر ۲۱ سارق در ابرکوه دستگیر شدند/کشف ۲۸ فقره سرقت راضی بوده باشید.

۲۱ سارق در ابرکوه دستگیر شدند/کشف ۲۸ فقره سرقت  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۳۰ ۰۲:۴۰:۴۳