۱۱ نفر از عوامل حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۱ نفر از عوامل حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند به گزارش خبرنگار سایت احکام، صادق خلیلیان ظهر جمعه در گفت و گو با رسانه ها ضمن تسلیت به مردم با بیان اینکه واقعه تلخی در ایذه به وقوع پیوست، اظهار داشت: دو روز پیش عده ای با سوءاستفاده از هیجانات برخی جوانان و مطالباتی که داشتند به سمت مردم و نیروهای حافظ امنیت شروع به تیراندازی کردند و تعدادی را به شهادت رساندند.
وی با بیان اینکه پیگیری دستگیری عوامل این حمله تروریستی در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار دارد، افزود: در حال حاضر ۱۱ نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند دستگیر شده‌اند.
استاندار خوزستان ادامه داد: یک نفر از عوامل این حمله می‌خواست که از مرز یکی از استان های شمال غربی به خارج کشور متواری شود و خود را به کشورهای خارجی برساند که دستگیر شد.
خلیلیان با بیان اینکه این فرد را خواستیم که به استان خوزستان ارجاع بدهند، بیان کرد: با همکاری متولیان عوامل داخلی و سردمداران خارجی این حادثه تروریستی را شناسایی و به مردم معرفی خواهیم کرد. امیدوارم از خبر ۱۱ نفر از عوامل حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند راضی بوده باشید.

۱۱ نفر از عوامل حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۷:۱۲