۱۰۰ هزار کارمند دولتی انگلیس اعتصاب می کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ۱۰۰ هزار کارمند دولتی انگلیس اعتصاب می کنند به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از آناتولی، ۱۰۰ هزار کارمند دولتی انگلیس اعتصاب می‌کنند.
بر اساس این گزارش، صد هزار کارمند دولتی انگلیس تصمیم دارند به دلیل اختلافات پیرامون افزایش حقوق و مستمری بازنشستگی و شرایط کاری دست به اعتصاب بزنند.
در همین راستا، اتحادیه خدمات عمومی و تجاری (PCS) افزایش ۱۰ درصدی حقوق‌ها و تامین مستمری منطقی‌تر برای بازنشستگان و نیز تامین امنیت شغلی را خواستار شده است.
این اتحادیه در عین حال هشدار داد در صورتی که از سوی دولت پیشنهاد ریشه‌ای درباره این مطالبات وجود نداشته باشد، اعتصاب تا تاریخ ۱۸ نوامبر جاری ادامه خواهد داشت.
گفتنی است که اتحادیه خدمات عمومی و تجاری ششمین اتحادیه بزرگ انگلیس است که کارکنان دولتی و نیز کارگران بخش خصوصی را که با دولت قرارداد دارند، نمایندگی می‌کند.
شاه چارلز سوم پادشاه انگلیس روز چهارشنبه در حالی که همراه با همسرش کاملیا مشغول بازدید از شهر «یورک» بود، با تخم‌ مرغ از سوی مردم انگلیس مورد استقبال قرار گرفت.
بر اساس اعلام رسانه های انگلیس، ماموران پلیس این کشور بلافاصله به سمت این فرد یورش برده و او را از میان جمعیت بیرون کشیدند.
برخی منابع در این باره اعلام کردند که در جریان این حادثه ۳ تخم‌ مرغ به سمت پادشاه انگلیس پرتاب شد؛ اما هیچکدام به او و همسرش اصابت نکرد. پلیس انگلیس سپس او را بازداشت کرد.
با پایان سلطنت ۷۰ ساله الیزابت دوم، شاهزاده «چارلز» ۷۳ ساله، پسر ارشد ملکه انگلیس بلافاصله بعد از مرگ مادرش، به عنوان پادشاه انگلیس معرفی شد. مرگ ملکه الیزابت تنها چند روز پس از انتخاب لیز تراس به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس رخ داد. امیدوارم از خبر ۱۰۰ هزار کارمند دولتی انگلیس اعتصاب می کنند راضی بوده باشید.

۱۰۰ هزار کارمند دولتی انگلیس اعتصاب می کنند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۱ ۰۲:۳۹:۱۴