یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان
ثبت شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان
ثبت شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدحسین فیروزجائیان، شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان از ثبت یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای ورودی استان در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و بیا: داشت متوسط ساعتی تردد در محورهای ورودی استان در این ماه حدود دوهزار و ۲۰۰ وسیله نقلیه بوده است.
وی افزود: با توجه به آمار احصا شده از سامانه‌های هوشمند، یکشنبه سوم اردیبهشت ماه سال جاری پرترددترین روز از این ماه بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان سهم تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای استان را ۲۲/۸ درصد عنوان کرد و افزود: سامانه‌های هوشمند حمل و نقل از قبیل دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های تردد شمار، سیستم توزین در حال حرکت و سامانه‌های ثبت تخلف در کلیه جاده‌های استان سمنان فعال هستند و از این طریق، وضعیت ترافیکی و همچنین رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محورها مورد کنترل و پایش قرار می‌گیرد.
فیروزجائیان در ادامه عنوان کرد: همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در قالب گشت‌های نظارت راهداری و ترابری فعالیت مضاعفی دارند و به صورت مستمر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول به خدمت رسانی در طول راه‌های استان هستند.
وی گفت: سامانه تلفنی گویا و اپراتوری ۱۴۱ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های کشور است؛ همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ نیز آخرین وضعیت و اطلاعات جاده‌های کشور را در اختیار مردم گذاشته و پایگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir نیز علاوه بر اطلاعات راه‌ها، وضعیت جاده‌ها را به صورت تصویری در اختیار مردم قرار می‌دهد. امیدوارم از خبر یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان
ثبت شد
راضی بوده باشید.

یک میلیون و ۶۵۲ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان
ثبت شد  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۵ ۰۲:۴۱:۲۳