یمنی ها کشتی جنگی امارات را تبدیل به تالار عروسی
کردند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر یمنی ها کشتی جنگی امارات را تبدیل به تالار عروسی
کردند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از الخبر الیمنی، منابع یمنی از تبدیل کشتی توقیف شده امارات به تالار و برگزاری مراسم عروسی دسته جمعی بر روی آن خبر دادند.
بر اساس این گزارش، این جشن عروسی دسته جمعی بر روی کشتی نظامی اماراتی با نام «روابی» که اوایل سال جاری میلادی توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن توقیف شده بود، برگزار گردید.
فعالان شبکه های اجتماعی اقدام مقامات محلی استان الحدیده در برگزاری جشن عروسی دسته جمعی بر روی این کشتی را پیامی به ائتلاف متجاوز به یمن دانستند مبنی بر اینکه یمنی ها کشتی را که حامل ادوات قتل و کشتار بود به سکویی برای زندگی و تالار شادمانی و سرور تبدیل کردند.
برخی کاربران با تمسخر امارات و نقش آن در جنگ یمن، گفتند: ملت یمن به تنهایی کشتی روابی را به تالار عروسی دریایی تبدیل کرده است.
آنها همچنین از مقامات صنعا خواستند تا این کشتی را برای انجام مراسمات به آنها اجاره دهد.
«محمد عیاش قحیم» استاندار الحدیده در این مراسم گفت: کشتی روابی با ما در جشن عروسی دسته جمعی در الحدیده مشارکت کرد و تمام عروس و دامادها روی آن سوار بودند. این کشتی به زبان حال خود گفت سپاس خداوند را که من را از شر آل نهیان نجات داد.
لازم به ذکر است که این کشتی اماراتی که حامل مقادیر زیادی سلاح برای مزدوران وابسته به امارات بود، اوایل سال میلادی جاری در آب های یمن توقیف شده بود. امیدوارم از خبر یمنی ها کشتی جنگی امارات را تبدیل به تالار عروسی
کردند
راضی بوده باشید.

یمنی ها کشتی جنگی امارات را تبدیل به تالار عروسی
کردند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۹ ۰۲:۳۷:۳۰