گروه های جهادی از ظرفیت نخبگان و خواص استفاده کنند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر گروه های جهادی از ظرفیت نخبگان و خواص استفاده کنند به گزارش خبرنگار سایت احکام، علی‌اصغر سلمانی روز پنجشنبه در آئین افتتاحیه دوره توانمند سازی دانشجویان جهادگر «توانا» اظهار داشت: امروز درگیر یک جنگ ترکیبی هستیم و دشمن هرچه در چنته داشته به میدان آورده است. اما همه بدانند به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ما اکنون در شرایط شعب ابی طالب نیستیم بلکه در شرایط بدر و خیبریم.
وی تاکید کرد: قدرت ما در حوزه های علمی و نظامی همه نشات گرفته از روحیه جهادی است و طبق رهنمودهای رهبر انقلاب جز با کار و روحیه جهادی نمیتوانیم پیشرفت کنیم.
سلمانی با تاکید بر تشکیل گروه های جهادی تخصصی عنوان کرد: تشکیل گروه های جهادی تخصصی را در اولویت بگذارید، تمام دانشجویان ما باید در کنار درس تخصص های لازم را هم داشته باشند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان یزد ابراز داشت: دشمن به دنبال ترویج روحیه تن پروری در جامعه ما است، لذا ترویج فرهنگ کار و کوشش یکی از رسالت های گروه های جهادی است.
وی تاکید کرد: گروه های جهادی باید از ظرفیت خواص و نخبگان در اردوهای جهادی استفاده کنند. هر جا نخبگان ورود کنند شاهد حرکت های تحول آفرین خواهیم بود.
سلمانی بیان کرد: در جریانات اخیر دشمن از ظرفیت نخبگانی ما سوء استفاده کرد لذا باید برای نخبگان ریل گذاری درست انجام بدهیم. امیدوارم از خبر گروه های جهادی از ظرفیت نخبگان و خواص استفاده کنند راضی بوده باشید.

گروه های جهادی از ظرفیت نخبگان و خواص استفاده کنند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۶ ۰۲:۳۸:۲۸