گروه مقاومتی «عرین الاسود» مسئولیت عملیات نابلس را برعهده
گرفت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر گروه مقاومتی «عرین الاسود» مسئولیت عملیات نابلس را برعهده
گرفت
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از شهاب، گروه مقاومتی «عرین الاسود» (بیشه شیران) با صدور بیانیه کوتاهی مسئولیت عملیات تیراندازی روز سه شنبه به یک نظامی صهیونیست در نزدیکی نابلس واقع در کرانه باختری را که به کشته شدن این نظامی منجر گردید، برعهده گرفت.
بر اساس این گزارش، این گروه مقاومتی در بیانیه خود تمام مبارزان گروه‌های فلسطینی را به آماده باش فرا خواند و افزود که لحطه نبرد نزدیک شده است.
در این بیانیه آمده است: از تمام مبارزان گروه‌های فلسطینی می‌خواهیم که در آماده باش باشند، نبرد نزدیک است و ساعاتی با آن فاصله داریم.
لازم به ذکر است که یک نظامی صهیونیست که ظهر روز سه شنبه در عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در غرب نابلس زخمی شده بود، به هلاکت رسید.
منابع فلسطینی امروز از عملیات تیراندازی مبارزان مقاومت در اطراف شهرک صهیونیست نشین شافی شومرون در غرب نابلس خبر دادند که در نتیجه آن یک نظامی صهیونیست زخمی شد.
بنابر این گزارش، یک گروه از شهرک نشینان صهیونیست روز سه شنبه در حال برگزاری راهپیمایی در اطراف شهرک شافی شومرون در غرب نابلس بودند که در کنار آنها یگانی از ارتش رژیم صهیونیستی وظیفه حمایت از آنها را بر عهده داشت.
در همین حال، مبارزان فلسطینی که سوار بر خودرو بوده‌اند با تیراندازی به سوی نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست توانستند با موفقیت از محل عملیات دور شوند.
بر اساس گزارشی که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» منتشر کرده است است، ۳ نظامی و یک شهرک نشین صهیونیست طی یک ماه گذشته در عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در کرانه باختری به هلاکت رسیدند. امیدوارم از خبر گروه مقاومتی «عرین الاسود» مسئولیت عملیات نابلس را برعهده
گرفت
راضی بوده باشید.

گروه مقاومتی «عرین الاسود» مسئولیت عملیات نابلس را برعهده
گرفت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۲ ۰۲:۴۰:۰۳