کشف بیش از ۷۶ تن ریل غیرمجاز در اراک

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کشف بیش از ۷۶ تن ریل غیرمجاز در اراک به گزارش سوالات شرعی و احکام، سرهنگ احمد خانی در در این باره گفت: در راستای تشدید اقدامات کنترلی در سطح حوزه استحفاظی، روز گذشته مأموران انتظامی پلیس راه آهن اراک از تردد ۲ دستگاه کامیون حامل ریل‌های راه آهن در محور اراک- تهران مطلع و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محور مود نظر اعزام شدند.
سرهنگ خانی افزود: مأموران انتظامی پلیس راه آهن اراک پس از مشاهده کامیون‌های مورد نظر، در محور اراک- تهران اقدام به توقیف آن‌ها کردند.
وی با اشاره به کشف ۴۶ تن و ۴۶۰ کیلو گرم ریل غیر مجاز در بازرسی مأموران از کامیون‌های مذکور گفت: در ادامه این عملیات میدانی، مأموران انتظامی پلیس راه آهن اراک با تکمیل تحقیقات پلیسی و تعامل هدفمند با پلیس راه آهن کشور، پس از اخذ نیابت قضائی به یک کارگاه صنعتی در شهر ری تهران اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۳۰ تن دیگر از ریل‌های راه آهن غیر مجاز که در روزهای گذشته به وسیله رانندگان کامیون‌های توقیفی، به این کارگاه منتقل شده بود، شدند.
رئیس پلیس راه آهن اراک در پایان افزود: ۲ متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده قضائی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند. امیدوارم از خبر کشف بیش از ۷۶ تن ریل غیرمجاز در اراک راضی بوده باشید.

کشف بیش از ۷۶ تن ریل غیرمجاز در اراک  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۸ ۰۲:۴۵:۵۷