کشته شدن ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های روس به شمال
سوریه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کشته شدن ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های روس به شمال
سوریه
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از العالم، سرلشکر اولیگ ایگوروف نایب رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از حمله جنگنده‌های روس به یک پایگاه آموزشی تروریست‌های مسلح در سوریه خبر داد.
بر اساس این گزارش، این نظامی روس افزود که در حمله جنگنده‌های روس حدود ۱۰۰ تروریست کشته شدند.
به گفته ایگوروف، در مناطق شمال غربی سوریه که تحت سیطره ترکیه قرار دارد درگیری بین تروریست‌های مسلح در دو منطقه عفرین و اعزاز ادامه دارد.
این مقام روس ادامه داد: نیروی هوایی روسیه به منظور مقابله با گروه‌های تروریستی حملات هوایی را به پایگاه آموزشی تروریست‌ها در شمال شرقی منطقه قطمه انجام داد.
ایگوروف همچنین افزود که در این حمله، مرکز فرماندهی، انبار مهمات و مقر این پایگاه از جمله ۱۵ خودروی حامل تیربار سنگین و سکوهای شلیک موشک به صورت کامل منهدم شد.
این در حالی است که منابع سوری پیش از این از کشته شدن چندین تروریست داعش از جمله یکی از سرکردگان آن در حومه شمالی درعا طی عملیات ارتش سوریه خبر داده بودند.
بر اساس این گزارش، در این عملیات که با همکاری ارتش و نیروهای مسلح محلی در شهر جاسم در حومه شمالی درعا انجام شد، شماری از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شدند.
منابع سوری اعلام کردند که در میان کشته شدگان «ایوب فاضل جباوی» ملقب به «ابوجهاد» از سرکرده‌های داعش به چشم می‌خورند.
در این گزارش تأکید شده بود که درگیری‌ها همچنان ادامه دارد و در شهر جاسم منع تردد برقرار شده است. امیدوارم از خبر کشته شدن ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های روس به شمال
سوریه
راضی بوده باشید.

کشته شدن ۱۰۰ تروریست در حمله جنگنده های روس به شمال
سوریه  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۷ ۰۲:۴۰:۳۴