کره شمالی: به هیچ وجه سلاح هسته ای خود را کنار نخواهیم
گذاشت

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کره شمالی: به هیچ وجه سلاح هسته ای خود را کنار نخواهیم
گذاشت
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تاکید کرد که پیونگ یانگ هرگز از سلاح هسته‌ای خود دست نخواهد کشید.
بر اساس این گزارش، کیم جونگ اون همچنین افزود که هدف نهایی ایالات متحده فروپاشی نظام در کره شمالی است.
خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی اعلام کرد که رهبر کره شمالی تاکید کرد که هیچ چیزی برای سخن گفتن با دشمن ندارد و نیازی به این کار نمی بیند.
این اظهارات کیم جونگ اون در جریان حضور در رزمایش یگان اتمی تاکتیکی ارتش کره و یگان توپخانه دوربرد و یگان نیروی هوایی این کشور بیان شده است.
این در حالی است که مقامات کره جنوبی و ژاپن اعلام کردند پیونگ یانگ، بامداد روز یکشنبه دو موشک بالستیک دیگر شلیک کرده که هفتمین پرتاب از این نوع در روزهای اخیر است.
مقامات کره جنوبی می‌گویند افزایش پرتاب‌های موشکی کره‌شمالی و آمادگی‌هایی که در سایت هسته‌ای این کشور مشاهده شده می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که پیونگ‌یانگ بیش از هر زمان دیگری به موقعیت سال ۲۰۱۷ خود نزدیک شده است. در این سال کره‌شمالی اعلام کرد یک بمب هیدروژنی را با «موفقیت کامل» آزمایش کرده‌است.
از سوی دیگر، توشیرو اینو، وزیر دفاع ژاپن در خصوص جزئیات این حمله موشکی به خبرنگاران گفت هر دو موشک کره شمالی که امروز پرتاب شده، تا ارتفاع ۱۰۰ کیلومتری بالا رفته و مسیری ۳۵۰ کیلومتری را طی کرده است. اولین موشک حدود ساعت ۱:۴۷ بامداد به وقت محلی و دومی حدود شش دقیقه بعد شلیک شده است. گزارش شده شده موشک‌ها خارج از منطقه اقتصادی-انحصاری ژاپن سقوط کرده و مقامات در حال بررسی آن‌ها هستند. امیدوارم از خبر کره شمالی: به هیچ وجه سلاح هسته ای خود را کنار نخواهیم
گذاشت
راضی بوده باشید.

کره شمالی: به هیچ وجه سلاح هسته ای خود را کنار نخواهیم
گذاشت  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۰ ۰۲:۳۷:۰۷