کرملین: بحث نشست پوتین و بایدن مطرح نیست

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کرملین: بحث نشست پوتین و بایدن مطرح نیست به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از تاس، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه از گفتگوی تلفنی میان رئیس جمهور این کشور و همتای ترک او خبر داد.
«دیمیتری پسکوف» امروز جمعه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به صورت تلفنی گفتگو کرده است.
سخنگوی کرملین در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر صحبتی درباره نشست میان رئیس جمهور روسیه و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مطرح نیست. موضوع اصلی مذاکره احتمالی میان بایدن و پوتین جنگ اوکراین خواهد بود.
لازم به ذکر است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۰) با اشاره به درخواست جمهوری‌های دونباس برای کمک به آنها جهت رهایی از ظلم و ستم رژیم کی‌یف، فرمان آغاز عملیات نظامی در اوکراین را صادر کرد.
حملات موشکی گسترده ارتش روسیه علیه زیرساخت‌های اصلی اوکراین در شهرهای مختلف پس از انفجار در پل کریمه در ۱۶ سایت احکام آغاز شده و به گفته ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در نتیجه این حملات تاکنون نزدیک به ۴۰ درصد زیرساخت‌های انرژی اوکراین از بین رفته است. امیدوارم از خبر کرملین: بحث نشست پوتین و بایدن مطرح نیست راضی بوده باشید.

کرملین: بحث نشست پوتین و بایدن مطرح نیست  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۸ ۱۱:۲۹:۰۶