کتابخانه‌های عمومی شاهرود نیازمند بازسازی هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کتابخانه‌های عمومی شاهرود نیازمند بازسازی هستند به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد طاهریان شامگاه یکشنبه در نشست تقدیر از فعالان فرهنگی حوزه کتاب شاهرود به میزبانی اداره کتابخانه عمومی این شهر ضمن بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ما در شهرستان شاهرود موضوع کتابخانه عمومی ۲۲ بهمن و قدمت بنای آن بود، تاکید کرد: برای این کتابخانه جلسات متعددی برگزار شد تا بتوانیم برای ایمنی آن به نتیجه برسیم.
وی افزود: در شاهرود با تعامل ارگان‌های مختلف مانند دارالقرآن، هیئت‌های مذهبی و … چندین مکان برای انتقال حتی موقت کتابخانه عمومی شاهرود بازدید شد اما فضای مناسب در شاهرود یافت نشد تا این امکان جابجایی را به ما بدهد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا ساختمان فعلی را مقاوم سازی و یا از نو بسازیم، گفت: در تلاش هستیم تا مقوله ایمنی ساختمان این کتابخانه را حل کنیم.
طاهریان همچنین از فعالان حوزه کتابخوانی تقدیر کرد و بیان داشت: آگاهی رسانی برای مطالعه کتاب یکی از مهمترین رویکردها و راهبردهای رسانه‌ها در استان سمنان است که جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به تلاش‌های رسانه‌هایی مانند سوالات شرعی و احکام استان سمنان در راستای اعتلای مطالعه، گفت: بدون شک بدون همراهی اصحاب رسانه مقوله مهم ترویج کتابخوانی میسر نمی‌شود.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان با اشاره به هفته کتابخوانی، گفت: برنامه‌هایی برای این هفته در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توان به نشست دور خوانی و مطالعه کتاب با حضور علاقمندان اشاره کرد.
طاهریان از برگزاری نشست‌ها نقد و بررسی، رونمایی از کتاب و… نیز یاد کرد و گفت: نشست با پیشکسوتان عرصه کتاب و کتابداران و تقدیر از این قشر از دیگر برنامه‌های هفته کتاب و کتابخوانی در استان سمنان محسوب می‌شود.
وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه کتاب و قصه گویی و تقدیر از فعالان فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته کتابخوانی در استان است.
در این نشست سوالات شرعی و احکام استان سمنان تقدیر شد. امیدوارم از خبر کتابخانه‌های عمومی شاهرود نیازمند بازسازی هستند راضی بوده باشید.

کتابخانه‌های عمومی شاهرود نیازمند بازسازی هستند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۴ ۰۲:۴۴:۲۰