کارهای خوبی در حوزه گردشگری دریایی باید انجام شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر کارهای خوبی در حوزه گردشگری دریایی باید انجام شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، جواد واحدی پنجشنبه شب در آیین معارفه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: نکته‌ای که برای وزارتخانه حائز است و مهندس ضرغامی بر آن تأکید داشت بحث گردشگری دریایی است.
او با اشاره به اینکه استان هرمزگان دارای پتانسیل بالایی در بحث گردشگری دریایی و صنعت دریایی دارد، افزود: در حوزه مأموریتی خودمان باید تدبیر کنیم و انشالله بتوانیم گردشگری دریایی که اهمیت بسیار بالایی دارد را به سرانجام برسانیم.
واحدی ادامه داد: به نظر می‌رسد با تشریک‌مساعی استاندار هرمزگان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی این مهم را به سرانجام برسانیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص مرمت قلعه پرتغالی‌های هرمز گفت: در مورد مرمت قلعه پرتغالی‌ها، انشاءلله تفاهم بین دو کشور انجام شود و ما بتوانیم شاهد مرمت این اثر تاریخی باشیم.
او در خصوص گردشگری هرمزگان افزود: در حوزه گردشگری، گردشگری دریایی از اهمیت زیادی برای وزارتخانه برخوردار است و باید بتوانیم کارهای خوبی در این حوزه انجام دهیم.
واحدی اظهار داشت: هرمزگان در حوزه صنایع‌دستی استان پیشران کشور است که انشا اله دونقطه مغفور مانده شامل تبلیغات، برند سازی و بازاریابی است که مدیرکل جدید آن را ادامه دهند.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه اعتبارات خوبی از سوی دولت و مجلس گذاشته‌شده است، افزود: ما تولیدات بسیار ویژه‌ای در حوزه صنایع‌دستی داریم اما مشکل ما در بحث بسته‌بندی و بازاریابی و تبلیغات است.
او ادامه داد: جهت‌دهی اعتبارات بودجه‌ای ما در این قسمت در حوزه اشتغال صنایع‌دستی انجام‌شده است و در حوزه بازاریابی، برند سازی و بسته‌بندی کارنکرده‌ایم.
واحدی افزود: انشاءالله باکار در این قسمت بتوانیم صنایع‌دستی‌مان را به حرکت دربیاوریم و قطار توسعه در این قسمت را به حرکت در بیاوریم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص انتخاب محسنی گفت: در کمیته انتصابات از بین عزیزان گزینه‌های متعددی بررسی می‌شود و از بین عزیزان، عزیزی که شایسته است انتخاب می‌شود.
او با اشاره به اینکه در مورد استان هرمزگان یکی از موضوعاتی که بسیار مهم بود بحث صنعت دریا بود، افزود: باید از فردی استفاده می‌کردیم که در حوزه گردشگری دریایی تخصص داشته باشد و این حوزه در هرمزگان پتانسیل سنگین دارد.
واحدی ادامه داد: در بررسی‌های انجام‌شده به محمد محسنی رسیدیم، او سابقه درخشانی دارد، سابقه مدیر کلی در بنادر و سوابقی دیگر و … بنابراین او را انتخاب کردیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تصریح کرد: ان‌شاءالله بتواند در حوزه مأموریتی که به او ابلاغ کردیم گام‌های اساسی را بردارد و قطار توسعه صنعت گردشگری را به‌سرعت مطمئنه برساند. امیدوارم از خبر کارهای خوبی در حوزه گردشگری دریایی باید انجام شود راضی بوده باشید.

کارهای خوبی در حوزه گردشگری دریایی باید انجام شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۶ ۰۲:۳۹:۱۱