پیگیری برای تأمین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی به
لرستان

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیگیری برای تأمین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی به
لرستان
به گزارش خبرنگار سایت احکام، فرهاد زیویار روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با مدیرعامل بانک ملی ایران به منظور پیگیری اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور به لرستان اظهار داشت: این دیدار با رویکرد اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و رفع مشکلات واحدهای اقتصادی استان انجام شد.
وی پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی را مهم‌ترین موارد عنوان شده در این نشست قلمداد کرد.استاندار لرستان گفت: موضوع بعدی مطرح شده در این جلسه، تأمین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی بود که در این خصوص نیز مباحثی عنوان شد.
زیویار عنوان کرد: موافقت بانک ملی با پرداخت افزایش حد اعتباری شرکت نساجی از ۱۲۰ به ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر موضوع جلسه بود که با موافقت بانک ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد.
وی گفت: موضوع ماده ۵۶ جاده خرم آباد – پلدختر توسط کنسرسیوم بانکی، مرکب از بانک‌های ملی، سپه و پاسارگاد با مدیریت بانک ملی، مورد دیگری بود که در این نشست پیگیری شد.
استاندار لرستان افزود: این برنامه در دست انجام است و قسط اول آن توسط این بانک‌ها تأمین و پرداخت شده است. امیدوارم از خبر پیگیری برای تأمین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی به
لرستان
راضی بوده باشید.

پیگیری برای تأمین منابع ۳۲۵ میلیارد تومانی بخش کشاورزی به
لرستان  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۸ ۰۲:۳۸:۲۳