پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است به گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه روز دانش‌آموز، روز استکبارستیزی جهانی است، ابراز کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان در سراسر استان قبل از نماز جمعه در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی افزود: وجود فضای مجازی و بمباران‌های خبری و شایعات، وظیفه ما را برای رساندن صدای ایرانیان در مقابل استکبار جهانی به عالمیان سنگین‌تر می‌کند
امام جمعه سمنان با بیان اینکه در مقابل آمریکا و استکبار جهانی آنچه مهم است، پیشرفت در ابعاد مختلف اقتصادی، نظامی، علمی، پهپادی و غیره است، تاکید کرد: در جنگ نرم و سخت باید قوی باشیم تا دشمن از ایران اسلامی رعب و وحشت داشته باشند.
مطیعی با بیان اینکه پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است، تاکید کرد: ایران اسلامی سیلی‌های متعددی به گوش استکبار گران زده است.
وی ضمن دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ضد استکباری، تاکید کرد: ملت ایران پای آرمان‌های انقلاب اسلامی تا آخرین نفس ایستاده‌اند امیدوارم از خبر پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است راضی بوده باشید.

پیشرفت ایران اسلامی در همه جنبه‌ها حاصل شده است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۳ ۰۲:۳۸:۵۲