پیشرفت‌های کشور برای جامعه تبیین شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیشرفت‌های کشور برای جامعه تبیین شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد مهدی اعلایی در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان قزوین که بعد از ظهر شنبه در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بخش کشاورزی و مختصات نیازها مبنی بر دانش بنیان شدن بخش کشاورزی و بهره مند بودن استان قزوین از دشت بزرگ قزوین و نیز تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از دشت قزوین باید به این دو موضوع در کنار هم اهمیت بیشتری داده شود.
این مسئول با بیان این موضوع که ظرفیت حوزه دانشی استان قزوین در حوزه کشاورزی بالا نیست گفت: لازم است در این زمینه از ظرفیت و توان سایر دانشگاه‌های موفق به خصوص دانشگاه استان البرز که در این زمینه مرکزیت کشور را دارد بهره مند شویم.
وی پیشنهاد کرد: برای دیده شدن هر چه بیشتر ظرفیت دانش بنیان استان قزوین بهتر است همایش یا جلسه‌ای با شرکت‌های دانش بنیان سراسر کشور با محوریت بازدید از ظرفیت‌های استان و راهکارهای بهره‌وری هرچه بیشتر از این ظرفیت‌ها و نیز حضور شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی در استان برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: بارگذاری استارتاپ ویکندها در کنار نمایشگاه‌ها می‌تواند منفعت بزرگی برای استان به همراه داشته باشد.
استاندار قزوین ابراز کرد: معمولاً در کشور، نداشته هایمان را فریاد می‌زنیم و دشمن هم همین کار را می‌کند و در خصوص داشته‌هایمان اقدامی نمی‌کنیم در حالی که دشمن تمام تلاش خود را به کار می‌برد که داشته‌هایمان را تغییر کند، آحاد جامعه هم نسبت به این داشته‌ها بی اطلاع هستند و دشمن روی همین موضوع موج سواری می‌کند.
وی ادامه داد: باید یک فضای تبیینی ایجاد کنیم و حرکت راهیان پیشرفت را در کشور راه اندازی کنیم تا عموم جامعه در جریان پیشرفت‌ها قرار بگیرند و نیمه پر لیوان هم دیده شود. امیدوارم از خبر پیشرفت‌های کشور برای جامعه تبیین شود راضی بوده باشید.

پیشرفت‌های کشور برای جامعه تبیین شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۳ ۰۲:۴۸:۱۳