پیام عراق به کشورهای دوست و برادر پیام همکاری و تفاهم
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پیام عراق به کشورهای دوست و برادر پیام همکاری و تفاهم
است
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المیادین، «محمد شیاع السودانی» نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه عراق گفت که دولت وی متشکل از شخصیت های توانمند و پاکدست و قادر به پذیرش مسئولیت خواهد بود.
بر اساس این گزارش، محمد شیاع السودانی افزود: تصدی این پست مایه افتخار من است و با تمام اخلاص و فداکاری برای مقابله با مشکلات و بحران ها کار خواهم کرد.
وی همچنین گفت که در راستای ترمیم اختلافات بین دولت مرکزی در بغداد و اقلیم کردستان در اربیل تلاش خواهد کرد.
السودانی افزود: از گروه های سیاسی برای حمایت گسترده از خودم برای تصدی مسئولیت تشکیل دولت جدید بسیار تشکر می کنم. برنامه دولت ما واقعی و آینده دار خواهد بود و به فعالیت طبق قانون اساسی پایبندیم.
وی ادامه داد: وقت آن رسیده است که هیبت دولت مورد اعمال قرار گیرد و از انتشار سلاح بی ضابطه با هر نامی جلوگیری شود.
السودانی تاکید کرد: پیام ما به کشورهای دوست و برادر پیام همکاری، تفاهم و عدم دخالت در امور داخلی و احترام گذاشتن به حق حاکمیت است.
لازم به ذکر است که «عبداللطیف رشید» رئیس جمهور جدید عراق طی حکمی «محمد شیاع السودانی» را مأمور تشکیل کابینه جدید این کشور کرد.
این درحالی است که پیشتر نمایندگان پارلمان عراق، عبداللطیف رشید را به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور انتخاب کرده بودند.
پس از پایان شمارش آرای دور دوم در پارلمان، «عبداللطیف رشید» موفق شد ۱۶۲ رأی کسب کند و برهم صالح ۹۹ رأی، تا «عبداللطیف رشید» بتواند رئیس‌جمهور عراق شود. امیدوارم از خبر پیام عراق به کشورهای دوست و برادر پیام همکاری و تفاهم
است
راضی بوده باشید.

پیام عراق به کشورهای دوست و برادر پیام همکاری و تفاهم
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۴ ۰۲:۴۲:۱۷