پنس: آمریکایی ها خواهان بازگشت به سیاستهای دولت ترامپ
هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پنس: آمریکایی ها خواهان بازگشت به سیاستهای دولت ترامپ
هستند
به گزارش سوالات شرعی و احکام، «مایک پنس» معاون «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که دولت جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا این کشور را به رکود اقتصادی و بدترین تورم طی ۴۰ سال گذشته کشانده و آمریکایی‌ها در دیدار با وی خواهان بازگشت شیوه و سیاست‌های دونالد ترامپ هستند.
بر اساس این گزارش، مایک پنس در گفتگو با شبکه سی بی اس، عقب نشینی نیروهای آمریکایی از افغانستان را فاجعه آمیز خواند و از سیاست‌های داخلی دولت بایدن هم انتقاد کرد.
وی همچنین گفت که طی دیدارهایی که در دو سال گذشته با آمریکایی‌ها داشته است، آنها خواستار بازگشت به سیاست‌های دولت سابق این کشور یعنی دولت ترامپ-پنس هستند.
پنس در عین حال مشخص نکرد که آیا آماده حمایت از دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان است یا خیر. وی همچنین ورود خود به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا را بعید ندانست.
«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا سرانجام رسماً اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌جمهوری آینده آمریکا، نامزد ریاست‌جمهوری خواهد شد.
به نوشته «فاکس‌نیوز»، دونالد ترامپِ جمهوری‌خواه و رهبر جنبش «عظمت را به آمریکا برگردانیم» به تازگی طی نطقی در اقامت‌گاهش در مارالاگو در فلوریدا، برای بار سوم نامزدی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.
دونالد ترامپ دراین‌باره افزود: برای اینکه بار دیگر عظمت و شکوه به آمریکا برگردد، امشب نامزدی خود را برای ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام می‌کنم. اما همان‌گونه که سال ۲۰۱۶ قول دادم، من صدای شما خواهم بود.
ترامپ که پیش از این بارها مدعی شده جو بایدن، رئیس‌جمهور کنونی آمریکا در انتخابات ۲۰۲۰ با تقلب او را شکست داده افزود: نظام و سیستم واشنگتن می‌خواهند ما را ساکت کند، اما ما به آنها اجازه نخواهیم داد این کار را انجام دهند. آنچه ما در ۶ سال گذشته با هم ساختیم، بزرگترین جنبش تاریخ است، چون صرفاً درباره سیاست نیست. این جنبش برای کشور بزرگ ما، آمریکاست و اجازه نمی‌دهیم شکست بخورد. امیدوارم از خبر پنس: آمریکایی ها خواهان بازگشت به سیاستهای دولت ترامپ
هستند
راضی بوده باشید.

پنس: آمریکایی ها خواهان بازگشت به سیاستهای دولت ترامپ
هستند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۱ ۰۲:۳۷:۲۵