پلوسی: ترامپ آنقدر مرد نیست که برای شهادت در کنگره حاضر
شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پلوسی: ترامپ آنقدر مرد نیست که برای شهادت در کنگره حاضر
شود
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، اظهارات «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا درباره دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور و ترسو نامیدن وی جنجال گسترده‌ای را به همراه داشت.
بر اساس این گزارش، نانسی پلوسی روز یکشنبه گفت که دونالد ترامپ برای گردن نهادن به احضارش به کنگره برای ادای شهادت در مقابل کمیته ویژه ای که در خصوص نقش وی در حمله ششم ژانویه ۲۰۲۱ به ساختمان کنگره تحقیق می‌کند، بسیار ترسو است.
پلوسی در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت: من فکر نمی‌کنم که وی آنقدر مرد باشد که حضور یابد… فکر نمی‌کنم وکلا تمایلی به حضورش داشته باشند چرا که باید با ادای سوگند شهادت دهد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: خواهیم دید که آیا آنقدر مرد هست که حاضر شود. هیچکس فراتر از قانون نیست.
لازم به ذکر است که کمیته تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره آمریکا «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور را برای حضور در این کمیته احضار کرد.
بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ برای حضور در کمیته تحقیق پیرامون حمله به ساختمان کنگره در تاریخ ۱۴ نوامبر احضار شده است.
این در حالی است که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا پیش از این تصمیم احضار خود برای شهادت پیرامون حمله به ساختمان کنگره را محکوم کرده بود.
بر اساس این گزارش، دونالد ترامپ گفت: چرا این کمیته غیرمنتخب طی ماه‌های گذشته از من نخواسته بود که شهادتم را ارائه کنم؟ چرا تا پایان و لحظات انتهایی نشست اخیر خود منتظر ماندند؟ چرا که این کمیته عبارت از شکست کامل می‌باشد و بجز افزایش تفرقه و چندپارچگی در کشور کار دیگری نکرده است.
لازم به ذکر است که کمیته پارلمانی که درباره نقش دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در حمله به ساختمان کنگره تحقیق می‌کند، با اجماع اعضای خود به احضار وی رأی داد. امیدوارم از خبر پلوسی: ترامپ آنقدر مرد نیست که برای شهادت در کنگره حاضر
شود
راضی بوده باشید.

پلوسی: ترامپ آنقدر مرد نیست که برای شهادت در کنگره حاضر
شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۴ ۰۲:۳۷:۲۲