پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان قم تکمیل
شوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان قم تکمیل
شوند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد امیرآبادی فراهانی عصر چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بهداشت و درمان استان قم که با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان برگزار شد، با اشاره برخی از مشکلات استان قم در حوزه بهداشت و درمان اظهار داشت: کمبود تخت بیمارستانی و بیمارستان و مراکز درمانی، همچنین کمبود نیروی انسانی و وضعیت معیشت کارکنان دانشگاه علوم پزشکی از جمله مشکلات موجود در استان قم است.
نماینده قم در خانه ملت بیان داشت: مشکلات حوزه بهداشت و درمان استان قم می‌بایست به صورت جامع دیده شود و این موارد باید از سوی ریاست دانشگاه علوم پزشکی قم مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
وی با اشاره به وجود تعدادی از بیمارستان فرسوده در قم بیان داشت: باید برای بازسازی این مراکز درمانی با همت وزارت بهداشت و مشارکت خیرین حوزه سلامت برنامه ریزی کرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های نیمه تمام حوزه درمان در استان قم باید تکمیل شوند ابراز داشت: احداث مگا اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، تکمیل مرکز درمان سرطان قم از جمله برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان است.
در استان قم کمبود تخت بیمارستانی داریم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم نیز در این نشست بیان داشت: با توجه به شرایط استان قم که شهری زائر پذیر است، بازسازی بیمارستان‌های فرسوده و توسعه مراکز درمانی و آموزشی برای ارائه خدمات بهتر به زائران و مجاوران ضروری است.
مهدی مصری عنوان داشت: مشکلات بخش اورژانس بیمارستان شهید بهشتی، راه اندازی مگا اورژانس، نیاز به آزمایشگاه‌های سم شناسی و پرتو از جمله مسائل حوزه درمان استان قم است.
وی گفت: در استان قم کمبود تخت بیمارستانی داریم که باید با ایجاد مراکز درمانی و بیمارستان جدید به نقطه مطلوب دست یابیم. امیدوارم از خبر پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان قم تکمیل
شوند
راضی بوده باشید.

پروژه‌های نیمه تمام حوزه بهداشت و درمان استان قم تکمیل
شوند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۱۵ ۰۲:۳۸:۱۰