پروانه استاندارد دانش‌نماد شرکت‌های دانش بنیان در کنگان صادر
شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر پروانه استاندارد دانش‌نماد شرکت‌های دانش بنیان در کنگان صادر
شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مصطفی رامشی پنج شنبه شب به مناسبت هفته جهانی استاندارد در جمع خبرنگاران گفت: به منظور رشد صادرات و افزایش تقاضا برای خرید محصولات دانش بنیان پروانه استاندارد دانش نماد شرکت‌های دانش بنیان در شهرستان کنگان صادر شد.
رئیس اداره استاندارد شهرستان کنگان شعار امسال هفته جهانی استاندارد را، «چشم انداز مشترک برای جهانی مشترک عنوان کرد» و افزود: رعایت استاندارهای جهانی به صورت مشترک در همه جوامع، راهی برای رسیدن توسعه پایدار تمام کشورهای جهان خواهد بود.
وی به ذکر عملکرد یک ساله این اداره در سال گذشته پرداخت و گفت: در سال گذشته در خصوص نظارت بر واحدهای تولیدی ،۵۸ مورد بازرسی، ۵۲ مورد نمونه برداری انجام و تعداد ١٣ پروانه کاربرد علامت استاندارد مربوط به واحدهای تولیدی صدور، تمدید، تعلیق و ابطال شد.
وی گفت: با توجه به ماده ١٧ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد و رویکرد جدید سازمان در ارزیابی از خدمات ارائه شده به مردم، استانداردسازی خدمات هتل‌ها، سالن‌های ورزشی، خانه سالمندان، واحدهای پستی و مدارس ابتدایی در دستور کار قرار گرفته است که ١١ مورد بازرسی از خدمات ارائه شده از این اماکن به عمل آمده است.
رامشی افزود: برای اولین بار کارگروه استانداردسازی شهرستان با دستورکار استانداردسازی آسانسور مراکز عمومی و پرتردد و تجهیزات تفریحی برگزار شد.
وی در خصوص تدوین آموزش و ترویج بیان کرد: ۳۰۳ نفر ساعت آموزش کارکنان درون سازمانی و ۹۳۰ نفر ساعات آموزش کارکنان برون سازمانی انجام شده و همچنین ۲۷۵ بسته ترویجی توزیع و ۲ دوره آموزشی نیز در سال گذشته توسط این اداره انجام شده است.
وی گفت: در سال گذشته تعداد ۱۸۷ گواهی انطباق وارداتی و ۱۸۱ نمونه گواهی تعیین ماهیت کالا در زمینه صادرات و واردات صادر شده است.
رئیس اداره استاندارد کنگان بازرسی ۴۱۸ مورد از مراکز عرضه کالا، شناسایی ۲۳ نمونه کالای غیر استاندارد، صدور ۶۹ مورد گواهی آسانسور، صدور ۱۵ گواهی بهره برداری و ۴ مورد بازرسی از تجهیزات تفریحی ،۳۲ مورد آزمون اوزان سنگین، ۱۰۲ مورد آزمون نازل‌های سوخت مایع، صدور ۳ مجوز و ۶ مورد بازرسی از جایگاه‌های سی ان جی، صدور ۱ مورد گواهینامه آزمایشگاه تعیین ماهیت، ۴ مورد ارزیابی شرکت‌های بازرسی و ۸ مورد ارزیابی آزمایشگاه همکار تعیین ماهیت تنظیم شکایت قضائی از یک واحد خدماتی، ارجاع پرونده یک واحد تولیدی به کمیسیون ماده ۴۲؛ از دیگر عملکرد اداره استاندارد شهرستان کنگان در سال گذشته عنوان کرد. امیدوارم از خبر پروانه استاندارد دانش‌نماد شرکت‌های دانش بنیان در کنگان صادر
شد
راضی بوده باشید.

پروانه استاندارد دانش‌نماد شرکت‌های دانش بنیان در کنگان صادر
شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۳۹:۰۶