وضعیت نرخ سرویس مدارس همدان قابل قبول نیست/ عدم اجرای
نرخگذاری

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر وضعیت نرخ سرویس مدارس همدان قابل قبول نیست/ عدم اجرای
نرخگذاری
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدعلی محمدی دوشنبه در کارگروه تنظیم بازار شهرستان همدان گفت: فلسفه کار کارگروه تنظیم بازار ایجاد هماهنگی و همگرایی بین دستگاه‌های متولی تولید و نظارت با هدف جلوگیری از تضییع حقوق عامه و توجه توأم به حفظ حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان است.
وی با بیان اینکه با توجه به این اهداف، انتظار می‌رود بازخورد مصوبات این جلسات در سطح بازار قابل مشاهده باشد.
وی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: نرخ گذاری سرویس مدارس اجرایی نشد و با توجه به ضعف مصوبه و نظارت در این زمینه سرویس مدرسه به توافق بین والدین و راننده سرویس‌ها با ارقام دلخواه پیش می‌رود و این وضعیت به هیچ وجه قابل قبول نیست.
فرماندار همدان با تاکید بر اینکه مصوبه باید منطقی، با ملاحظه جمیع ابعاد و قابل اجرا باشد، اظهار کرد: پیگیری‌های مکرر و مصوبات قبلی در زمینه راه اندازی برخی از بازارچه‌های محلی وجود دارد اما همچنان شاهد تعلل و عدم هماهنگی و همکاری لازم بین شهرداری، اوقاف و امور خیریه و تعاون روستایی هستیم.
وی با گلایه مندی ادامه داد: دو ماه از یک مصوبه گذشته و ۶۰ روز کاری را در این راستا گذرانده‌ایم اما هیچ اقدامی انجام نشده است.
محمدی، نداشتن اعتبارات مکفی و مشکل سرمایه گذاری و درآمدزایی شهرداری را عامل ابتر ماندن بسیاری از طرح‌ها و امور ضروری در مدیریت شهری همدان دانست و گفت: از سویی، تغییر و فروش کاربری نیز از سویی مشکلات دیگری را به همراه دارد.
فرماندار همدان خاطرنشان کرد: نمی‌توان کمبود درآمد شهرداری را جبران کرد، شورای شهر به عنوان منتخبین مردم باید این مهم را از مدیریت شهری مطالبه کنند. امیدوارم از خبر وضعیت نرخ سرویس مدارس همدان قابل قبول نیست/ عدم اجرای
نرخگذاری
راضی بوده باشید.

وضعیت نرخ سرویس مدارس همدان قابل قبول نیست/ عدم اجرای
نرخگذاری  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۸ ۰۲:۳۸:۴۴