وزیر دفاع یمن به امارات و عربستان درباره ادامه تجاوز هشدار
داد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر وزیر دفاع یمن به امارات و عربستان درباره ادامه تجاوز هشدار
داد
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از المسیره، سرلشکر محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع یمن در سخنانی گفت: ما در بمباران اهداف حساس و با اهمیت که در بانک اهداف خود قرار دادیم لحظه ای تردید نخواهیم کرد.
بر اساس این گزارش، العاطفی افزود: این اهداف و تاسیسات نظامی و اقتصادی حیاتی نه تنها در عمق عربستان سعودی و امارات بلکه بازوی بازدارندگی یمن می تواند به خیلی فراتر از آنها هم دستیابی پیدا کند.
وزیر دفاع یمن همچنین تاکید کرد که اقدامات تجاوزکارانه ائتلاف سعودی با اراده و هویت ملت یمن و گزینه های ملی آنها در آزادی، حاکمیت، اتحاد، استقلال و عزت در تعارض است و تداوم آن ممکن نیست و باید سریعاً با صلح یا جنگ به آن خاتمه داد.
العاطفی افزود: ما مانور نمی دهیم و حرف بیهوده نمی زنیم بلکه ابهام زدایی می کنم و با چالش ها و تهدیداتی که تجاوزکاران بر آن پافشاری دارند با جدیت برخورد می کنیم و در این زمینه با بالاترین میزان مسئولیت پذیری دینی، ملی و نظامی عمل می کنیم.
وزیر دفاع یمن همچنین با بیان اینکه تهدیدات غربی و صهیونیستی در آبهای منطقه ای یمن دخالت نظامی آشکار است، تاکید کرد که جمهوری یمن با قدرت و طبق مفاد قوانین بین المللی با این تهدیدات مقابله خواهد کرد.
العاطفی تصریح کرد: نیروهای مسلح یمن در مقابل مردم و جهان متعهد هستند که طبق قوانین و معاهدات بین المللی که حق حاکمیت ملی امیدوارم از خبر وزیر دفاع یمن به امارات و عربستان درباره ادامه تجاوز هشدار
داد
راضی بوده باشید.

وزیر دفاع یمن به امارات و عربستان درباره ادامه تجاوز هشدار
داد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۷ ۰۲:۴۰:۴۴