وزارت دفاع در تامین چرخه کالاهای اساسی اقدامات مهمی انجام
داده

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر وزارت دفاع در تامین چرخه کالاهای اساسی اقدامات مهمی انجام
داده
به گزارش سوالات شرعی و احکام، امیر سرتیپ دوم سعید صادقی روز چهارشنبه در جلسه بررسی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در بخش صنایع تبدیلی مراغه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: بر همین اساس نیز در هر حوزه‌ای که دانش فنی یا حوزه حمایتی این وزارتخانه در اقتصاد ملی مؤثر باشد، وارد میدان می‌شویم.
وی ادامه داد: وزارتخانه‌ای که می‌تواند جت جنگنده کوثر را با ۱۱ هزار قطعه بومی‌شده به پرواز در بیاورد، در حوزه اقتصاد کشاورزی هم مجری طرح مرغ اجدادی کشور می‌شود تا تحریم‌های این حوزه به سخره گرفته شود.
صادقی با تاکید بر اینکه وزارت دفاع در تأمین چرخه کالای اساسی نیز اقدامات بی‌بدیلی انجام داده است، یادآورشد: اراده وزارت دفاع برای حضور توأم با سرمایه‌گذاری در مراغه جدی است زیرا از ظرفیت‌های لازم برخوردار می‌باشد.
معاون وزیر دفاع به ظرفیت‌های مغفول شهرستان مراغه اشاره کرد و گفت: حضور توأم با سرمایه‌گذاری این وزارتخانه در مراغه نیز گواهی بر یکی از همین کارهای اساسی وزارت دفاع خواهد بود.
وی اراده جهاد کشاورزی و صمت شهرستان برای تحقق این سرمایه‌گذاری را از نیازهای اساسی خواند و اظهار کرد: ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن باید احصا و در قالب یک کتابچه عرضه شود.
صادقی ادامه داد: سازمان اتکا نیز می‌تواند در صورت لزوم کارگروهی در شهرستان تشکیل و روی ظرفیت‌های این شهرستان تمرکز کند تا در سایه اجرای یکی دو طرح اساسی، مشکلات حل و زمینه برای رفع بسیاری دیگر از مسائل فراهم شود.
وی با تاکید بر اینکه مراغه از ظرفیت‌های خاص توسعه برخوردار است و می‌تواند هاب منطقه‌ای باشد، اضافه کرد: این شهرستان می‌تواند محور اساسی در تجارت بین‌الملل شمالغرب کشور باشد.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد: زمان زیادی برای این مطالعات نیاز نیست و نتیجه تحقیقات گذشته در حوزه‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی باید به کارشناسان انتقال داده شده شود. امیدوارم از خبر وزارت دفاع در تامین چرخه کالاهای اساسی اقدامات مهمی انجام
داده
راضی بوده باشید.

وزارت دفاع در تامین چرخه کالاهای اساسی اقدامات مهمی انجام
داده  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۴۹:۵۸