وخامت وضعیت بیمارستان های آلمان به دلیل بحران انرژی و
تورم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر وخامت وضعیت بیمارستان های آلمان به دلیل بحران انرژی و
تورم
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از پایگاه النشره، «کارل لوترباخ» وزیر بهداشت آلمان با اشاره به بحران کنونی انرژی و تورم در این کشور، گفت که بیمارستان‌های آلمان در وضعیت خاصی هستند و اگر این مشکل به صورت سریع و قاطع حل نشود، تعطیل خواهند شد.
بر اساس این گزارش، وزیر بهداشت آلمان در گفتگو با خبرگزاری ARD افزود که روز سه شنبه با «کریستین لیندنر» وزیر دارایی این کشور اقدامات برای کمک به وضعیت بیمارستان‌ها را بررسی خواهد کرد.
لوترباخ همچنین گفت که صحبتی درباره ایجاد صندوق ویژه همانند چیزی که برای ارتش آلمان انجام شد در میان نیست و نمی‌توان برای هر بخشی صندوق ویژه ایجاد کرد.
لازم به ذکر است که غربی‌ها پس از آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین، فشار تحریم‌ها بر روسیه را تشدید بخشیدند که این امر منجر به افزایش قیمت برق، سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده آمریکا شده است.
در همین حال، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که سیاست تضعیف روسیه راهبردی بلندمدت برای غرب است و تحریم‌ها ضربه خطرناکی به اقتصاد جهانی وارد کرده است.
این در حالی است که «مارکوس سودر»، رئیس دولت منطقه‌ای ایالت باواریا آلمان می‌گوید که ترس و ابهام، هیزم آتش افراطی‌گری است و درآمیخته شدن بحران انرژی و مشکلات اقتصادی، به بی‌ثبات‌شدن دموکراسی منجر خواهد شد.
سودر در گفت‌وگو با نشریه بیلد آلمان گفت: پیش از فرا رسیدن زمستان، مردم چنین ترس و ابهامی را تجربه خواهند کرد. درآمیخته شدن بحران‌ها، از جمله بحران انرژی و ویروس کرونا، می‌تواند به افراطی‌گری و بی‌ثباتی دموکراسی منجر شود. از این رو، احزاب دموکراتیک باید با اتخاذ موضعی روشن، کمتر مشاجره کرده و شهروندان را تشویق کنند. امیدوارم از خبر وخامت وضعیت بیمارستان های آلمان به دلیل بحران انرژی و
تورم
راضی بوده باشید.

وخامت وضعیت بیمارستان های آلمان به دلیل بحران انرژی و
تورم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۷ ۰۲:۴۱:۳۳