وحشت پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات فلسطینی ها

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر وحشت پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات فلسطینی ها به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از صفا، پلیس رژیم صهیونیستی از بیم عملیات مقاومتی فلسطینی‌ها، شامگاه یکشنبه به صورت رسمی از تمام ساکنان سرزمین‌های اشغالی خواست روز برگزاری انتخابات کنست با خود سلاح به همراه داشته باشند.
بر اساس این گزارش، دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی نسبت به عملیات مقاومتی فلسطینی‌ها در روز انتخابات کنست هشدار داده اند.
لازم به ذکر است که سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی «شاباک» از هلاکت ۲۵ صهیونیست در اراضی اشغالی از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داده اند.
بر اساس اعلام سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، از ابتدای سال ۲۰۲۲ تاکنون ۲۵ نظامی و شهرک‌نشین صهیونیست در عملیات‌های فلسطینیان به هلاکت رسیدند که این بالاترین آمار کشته شدن صهیونیست‌ها در یک سال از زمان انتفاضه حمله با سلاح سرد در سال ۲۰۱۵ است.
این در حالی است که منابع خبری روز یکشنبه از زخمی شدن ۵ شهرک نشین صهیونیست، طی دو عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.
رسانه‌ها از وقوع دو عملیات استشهادی در شرق قدس و همچنین «اریحا» در کرانه باختری خبر دادند. امیدوارم از خبر وحشت پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات فلسطینی ها راضی بوده باشید.

وحشت پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات فلسطینی ها  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۳۱ ۰۲:۳۷:۲۵