هک دوربینهای امنیتی در قدس سیلی قوی به تشکیلات امنیتی
اسرائیل است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هک دوربینهای امنیتی در قدس سیلی قوی به تشکیلات امنیتی
اسرائیل است
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های صهیونیست شامگاه پنج شنبه هک دوربین‌های امنیتی در قدس اشغالی را سیلی قوی به دستگاه‌های امنیتی این رژیم برشمردند.
بر اساس این گزارش، «هیلل بیتون روزین» خبرنگار شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی گفت: هک دوربین‌های امنیتی به مثابه یک سیلی قدرتمند و رخنه امنیتی در دستگاه‌های امنیتی اسرائیل است.
لازم به ذکر است که گروه هکری «عصای موسی» فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته رژیم صهیونیستی از لحظات نخست عملیات روز چهارشنبه در قدس اشغالی را منتشر کرد.
این گروه هکری تاکید کرد که با هک کردن دوربین‌های مداربسته در ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی توانست به فیلم‌های ضبط شده از لحظات نخست عملیات دست یابد.
منابع عبری روز چهارشنبه از وقوع دو انفجار در ایستگاه اتوبوس در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۴۷ نفر دیگر زخمی شدند.
در پی این انفجار، «یائیر لاپید» نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی به منظور ارزیابی وضعیت دستور برگزاری نشستی فوق العاده را صادر کرد.
«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به همراه معاون رئیس ستاد ارتش و روسای بخش عملیات، اطلاعات، بخش‌های سیاسی-امنیتی در وزارت جنگ و هماهنگ کننده عملیات های پلیس نیز به این جلسه فرا خوانده شدند.
بر همین اساس، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی انفجارهای قدس اشغالی که منجر به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ده‌ها صهیونیست دیگر شد، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش این رژیم سفر خود را به آمریکا نیمه تمام گذاشته و قرار است به فلسطین اشغالی بازگردد.
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی افزود که کوخاوی ظهر پنجشنبه به فلسطین اشغالی بازمی گردد. امیدوارم از خبر هک دوربینهای امنیتی در قدس سیلی قوی به تشکیلات امنیتی
اسرائیل است
راضی بوده باشید.

هک دوربینهای امنیتی در قدس سیلی قوی به تشکیلات امنیتی
اسرائیل است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۴:۴۰