هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می
یابد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می
یابد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، احمد محمدی‌زاده پنج شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف وجود دارد گفت: بر این اساس توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای مبتنی بر مزیت‌های استان بوشهر در دستور کار قرار دارد.
استاندار بوشهر افزود:: در راستای توسعه هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای با مشارکت سازمان انرژی اتمی ایران تا پایان آذر ماه دومین هنرستان فنی و حرفه‌ای اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه دبیرستان‌های تخصصی توسعه می‌یابد خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در سال جدید آغاز به کار کرد و در این راستا توسعه هنرستان‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
رئیس شورای آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اردوگاه‌های آموزشی و تربیتی برای دانش‌آموزان در تمام شهرستان‌های ۱۰ گانه این استان ایجاد می‌شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: در زمان حاضر با همکاری سپاه ۲ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شده و قرار است سه هزار دانش‌آموز دیگر نیز تا پایان سال به این اردوها اعزام شوند.
وی با تاکید بر ضرورت افزایش شمار دانش‌آموزان اعزامی به اردوهای راهیان نور یادآور شد: اردوهای راهیان نور بزرگترین محل تربیت و انسان‌سازی هستند.
استاندار بوشهر در خصوص دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر نیز تصریح کرد: با اقدامات انجام شده این دانشگاه که تا پیش از این از رتبه پایین برخوردار بود ارتقا یافته است.
محمدی‌زاده همچنین بر ضرورت اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تأکید کرد
استاندار بوشهر افزود: واحدهای پتروشیمی در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود به‌عنوان معین مالی آموزش و و پرورش تعیین شوند امیدوارم از خبر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می
یابد
راضی بوده باشید.

هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر توسعه می
یابد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۵:۴۴