همه ظرفیت‌ها برای تقویت زیرساخت‌های سینمایی استفاده
می‌شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر همه ظرفیت‌ها برای تقویت زیرساخت‌های سینمایی استفاده
می‌شود
به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمد خزایی چهارشنبه شب در بازدید از وضعیت مجتمع فرهنگی سینمایی بهمن بوشهر پیرامون مشکلات حوزه سینما گفت: امروز سینما ملی است اما نگاه ملی به آن وجود ندارد، طوری که همه مردم سینما را دوست دارند، مسئولان از سینما صحبت می‌کنند اما نگاه ملی برای حل مشکلات سینما، سینماگر، ورود به بازار جهانی و اقتصاد سینما وجود ندارد.
معاون وزیر و رئیس سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: به نحوی که امروز سازمان سینمایی با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته از فقیرترین سازمان‌هایی است که در حوزه فرهنگی در حال فعالیت است.
خزاعی اضافه کرد: همه دنیا برای حوزه سینمایی خود سرمایه‌گذاری می‌کنند چون معتقدند این حوزه ابزار مهم و قدرتمندی در حوزه فرهنگ و هنر است و می‌شود از آن به عنوان دیپلماسی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی برای حل بسیاری از مشکلات و تبیین مسائل استفاده کرد.
وی با بیان اینکه امروز سینما در تمام دنیا مورد اتفاق نظر همه سیاستمداران است و برای آن وقت، انرژی و اعتبار تخصیص می‌دهند گفت: در کشورهای منطقه نیروی انسانی وجود ندارد اما سرمایه وجود دارد این در حالی است که در کشور ما پول و سرمایه نیست اما نیروی انسانی وجود دارد در همین ارتباط باید این ظرفیت از بالقوه به بالفعل تبدیل و از فیلم سازان حمایت شود. امیدوارم از خبر همه ظرفیت‌ها برای تقویت زیرساخت‌های سینمایی استفاده
می‌شود
راضی بوده باشید.

همه ظرفیت‌ها برای تقویت زیرساخت‌های سینمایی استفاده
می‌شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۰ ۰۲:۳۹:۵۵