هزینه ایستادگی به مراتب کمتر از سازش است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هزینه ایستادگی به مراتب کمتر از سازش است گزارش خبرنگار سایت احکام، حجت الاسلام سید سجاد موسوی شامگاه پنجشنبه در مراسم یاد یاران که در مصلای امام‌خمینی (ره) نظرآباد برگزار شد، با تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: هزینه ایستادگی به مراتب کمتر از هزینه سازش است؛ رزمندگان ایستادند، حماسه آفریدند و پیروز شدند.
وی بیان کرد: اکنون حماسه قابل تکرار شدن است. وقتی دشمن در جنگ سخت شکست را پذیرفت و متحمل شد پیروزی در جنگ نرم هم تکرار شدنی است.
سردار هادی مقدسی، مشاور عالی فرماندهی نیروی سپاه قدس در این مراسم خاطرات خود را از رشادت‌ها و فداکاری‌های حاج قاسم در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، افغانستان، لبنان، سوریه و عراق را بازگو کرد و این موفقیت‌ها را نتیجه و حاصل مجاهدت‌های رزمندگان در سوم خرداد بیان کرد.
در ادامه نماهنگ «سلام ای خواهر خورشید» ویژه میلاد حضرت معصومه (س) اجرا شد.
قرائت شعر توسط پیشکسوت دفاع مقدس آقای پیشگاهی و روایت خاطرات شهدا توسط راوی خاطرات دفاع مقدس جواد حبیبی از دیگر برنامه‌های این آئین باشکوه و معنوی بود.
در پایان از تعدادی از خانواده‌ای شهدا و ایثارگران تجلیل صورت گرفت. امیدوارم از خبر هزینه ایستادگی به مراتب کمتر از سازش است راضی بوده باشید.

هزینه ایستادگی به مراتب کمتر از سازش است  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۵-۲۶ ۰۲:۴۷:۳۴