هراس رژیم صهیونیستی از روابط رو به رشد ایران و روسیه

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هراس رژیم صهیونیستی از روابط رو به رشد ایران و روسیه به گزارش سوالات شرعی و احکام، «یائیر لاپید» نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن اظهاراتی که نشان از هراس و سیاست نخ نمای تل آویو دارد، ادعاهای واهی و بی اساس خود را علیه ایران تکرار کرد.
بر اساس گزارش پایگاه خبری النشره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه آر تی وی آی (RTVI) گفت: روابط بین کشورها یک فرآیند پیچیده است. ما به طور طبیعی معتقدیم که روابط روسیه و ایران یک مشکل جدی نه تنها برای اسرائیل، بلکه برای اوکراین، اروپا و کل جهان است و تعامل روسیه با ایران تمام جهان را به خطر می‌اندازد.
لاپید همچنین در سایه تنش روز افزون در روابط تل آویو با روسیه به علت جانبداری از غرب در بحران اوکراین، ضمن تکرار ادعای متحدان غربی خود، استفاده روسیه از پهپادهای ایرانی در حمله به اوکراین را غیرقابل قبول خواند.
گفتنی است که روابط بین مسکو و تل آویو با شروع بحران اوکراین به سمت تنش روز افزودن حرکت کرده است زیرا تل آویو با گذر زمان از سیاست محتاطانه خود فاصله گرفته و آشکارتر در کنار بلوک غرب قرار گرفته و از اوکراین حمایت کرده است. امیدوارم از خبر هراس رژیم صهیونیستی از روابط رو به رشد ایران و روسیه راضی بوده باشید.

هراس رژیم صهیونیستی از روابط رو به رشد ایران و روسیه  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۴۰:۱۹