هدف دشمن از جنگ ترکیبی کاهش آستانه تحمل و تاب آوری مردم
است

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هدف دشمن از جنگ ترکیبی کاهش آستانه تحمل و تاب آوری مردم
است
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار رسول رحیمی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین اظهار داشت: همه ما در جهاد تبیین تکلیف داریم که مهمترین اصل، لزوم و لازمه آن شناخت دشمن است.
معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور افزود: زوایای جهاد تبیین بر شناخت دشمن با دو روش بصیرت نافذ و شجاعت و صلابت و با دو عنصر علمی و عملی است.
وی گفت: در برهه کنونی، دشمنان علیه کشور ما جنگ ترکیبی در چند لایه مهم به شکل آبشاری شروع کرده‌اند که تمرکز و قصد و جهت همه آنها بر محوریت مردم و کاهش آستانه تحمل و تاب آوری و خسته کردن مردم از نظام است.
وی با اشاره به مصادیق جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران اسلامی ادامه داد: از مصادیق در این جنگ ترکیبی دشمنان تحلیل‌های مغرضانه است که حتی در مسئله‌ای مانند فوتبال نیز که دل مردم را شاد می‌کنند، نمی‌گذارند و حتی در رستوران‌ها و کافه‌ها پول می‌دهند تا برای طرف مقابل ایران شادی کند.
وی ادامه داد: این دشمنان که داعیه دیپلماسی و عدالت دارند و از زن و آزادی حرف می‌زنند، می‌خواهند مردم ما را فریب دهند چرا که از یک طرف تحریم‌های شدید و ظالمانه علیه کشور و مردم ما روا می‌دارند و از سویی دیگر حرف از آزادی ملت ایران می‌دهند.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخشی، یاس آفرینی در جوانان، بزرگ نشان دادن عیوب و کوچک شماردن پیشرفت‌های بزرگ علمی، ایران هراسی و عملیات روانی و حمایت از نافرمانی‌های مدنی، جنگ رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تخریب شخصیت‌ها، از مصادیق مهم دشمن در این جنگ ترکیبی است.
وی اضافه کرد: دامن زدن به اختلافات‌های مذهبی، قومی و زبانی، ترویج و الگوسازی از سبک غربی، سرکوب هویت و هنجارهای اسلامی، تهاجم سایبری و ایجاد اختلال در زیرساخت‌های حائز اهمیت و خدمات رسان به مردم، تحریم و جنگ اقتصادی، ایجاد نارضایتی و بی اعتمادی در مردم، متزلزل سازی وحدت ملی و تخریب هدفمند فرهنگ و هویت اسلامی، از دیگر مصادیق جنگ ترکیبی به شمار می‌رود.
رحیمی تصریح کرد: مسئولان محلی و ملی باید پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب و خدماتی که در اقصی نقاط کشور انجام شده را به جامعه و نسل کنونی بیان کنند.
وی گفت: حفظ تداوم کارکرد و زیرساخت در این مسائل که دشمن با خط ونشان کشیدن می‌خواهد ما را توسط آنها به زانو درآورد، خط قرمز پدافند غیر عامل کشور است و بر علیه آنها مقاوم ایستاده‌ایم.

معاون امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور ادامه داد: همه باید مراقب خانواده و کارمندان و دوستان خود باشید تا در دام و دامن دشمن گرفتار نشوند.
وی ادامه داد: رویکرد پدافند غیرعامل باید پیش بینی، پیشگیری، رصد و پایش تهدیدهای احتمالی در هر منطقه باشد.
رحیمی با اشاره به اینکه طرح جامع پدافند غیرعامل به عنوان نقشه راه، برای همه استان‌های کشور تهیه شده است گفت: در طرح جامع پدافند غیرعامل به منظور مصون‌سازی و کاهش آسیب‌پذیری استان‌ها، راهبردها و سیاست‌های کلی در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار گرفته است تا بر اساس آن فعالیت داشته باشند.
وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، پدافند غیرعامل یک اصل، نه برای مقطع خاص بلکه یک مسئله همیشکی و مستمر برای همه زمان‌ها است که مصون سازی و صیانت از دارایی دستگاه‌های اجرایی از مهمترین وظایف آن است. امیدوارم از خبر هدف دشمن از جنگ ترکیبی کاهش آستانه تحمل و تاب آوری مردم
است
راضی بوده باشید.

هدف دشمن از جنگ ترکیبی کاهش آستانه تحمل و تاب آوری مردم
است  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۲۵ ۰۲:۴۶:۰۷