هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات تضعیف ایران اسلامی بود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات تضعیف ایران اسلامی بود به گزارش سوالات شرعی و احکام، وحید جلال زاده عصر شنبه در نشست با مدیران و برنامه سازان صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی به تشریح نقشه‌های دشمنان در وقایع اخیر کشور پرداخت و افزود: موفقیت‌های پی در پی ایران در صحنه‌های منطقه‌ای و بین المللی موجب شد دشمنان با ایجاد فتنه و ناآرامی سعی در توقف روند روبه رشد کشور داشته باشند.
وی یکی دیگر از اهداف اغتشاشات اخیر را بازی جهانی و منطقه‌ای علیه جبهه مقاومت عنوان کرد وافزود: این اقدامات تنها بخشی از نقشه شوم دشمنان علیه محور مقاومت در منطقه بود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: انتقال قدرت از غرب به شرق، گسترش جبهه مقاومت و انزوای قدرت پوشالی آمریکا سه شاخصه مهم در نظم نوین جهانی است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تشکیل میز اقدام علیه ایران در آمریکا و برخی کشورهای منطقه را یکی دیگر از اقدامات خصمانه علیه ایران اسلامی دانست.
جلال زاده با اشاره به وظایف خطیر رسانه ملی در برهه کنونی تصریح کرد: تحلیل و نگاه رسانه باید از سطح اغتشاشات شهری به ابعاد جهانی این موضوع معطوف و به ریشه یابی این موضوع پرداخته شود.
مسعود مجرد مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به وقایع اخیر در کشور و شکل گیری یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه جمهوری اسلامی گفت: اقناع سازی عمومی و مقابله با جنگ شناختی یکی از وظایف مهم رسانه ملی است و باید در خنثی نمودن توطئه‌های دشمن و باز نمایی آرامش جامعه تأثیرگذاری بیشتری داشته باشیم. امیدوارم از خبر هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات تضعیف ایران اسلامی بود راضی بوده باشید.

هدف اصلی دشمنان از اغتشاشات تضعیف ایران اسلامی بود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۱۳ ۰۲:۳۹:۳۳