نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج تعیین تکلیف
شوند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج تعیین تکلیف
شوند
به گزارش خبرنگار سایت احکام، مجتبی حاجی قاسمی شامگاه سه‌شنبه در نطق پیش از دستور یکصد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر بابت ساماندهی ورودی شهر اظهار داشت: از شهردار بابت ساماندهی ورودی شهر در مجاورت پل فردیس که با هزینه بسیار حداقلی و با کیفیت بالا انجام شده است تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی در بخش دیگری از تذکرش مجدداً ضمن تشکر از شهردار جهت پیگیری موضوع نیروهای موسوم به کت و شلواری در معاونت خدمات شهری و آغاز ساماندهی آنان در ماه گذشته تصریح کرد: متأسفانه این موضوع به صورت کامل رفع نشده است و از تعداد ۷۲ نیروی مشمول صرفاً حقوق ۲۸ نفر قطع شده است و با ۴۴ مورد برخوردی صورت نگرفته است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: ضمناً در مواردی مشاهده شده است که برخی از این نیروها در حالی که کماکان به کار دفتری اشتغال دارند به صورت ظاهری در مکاتبات در مشاغل سرکارگری، تأسیسات و … مشغول به کار شده‌اند که ضرورت دارد تذکرات لازم در این خصوص به مدیران محترم مناطق داده شود و با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.
حاجی قاسمی اذعان کرد: در تذکرات متعدد قبلی به موضوع تبدیل وضعیت قراردادی افرادی خاص از قرارداد حجمی به قرارداد رسمی با استناد به آرای دیوان عدالت اداری پرداخته شد و تاکید شد که واحد حقوقی شهرداری نسبت به ارائه مستندات و اعاده دادرسی در دیوان عدالت اداری به فوریت اقدام نماید.
وی تاکید کرد: متأسفانه پیگیری در زمان مناسب به بهانه‌های واهی صورت نمی‌گیرد و زمان مؤثر برای احقاق حق شهرداری کرج از دست می‌رود. امیدوارم از خبر نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج تعیین تکلیف
شوند
راضی بوده باشید.

نیروهای کت و شلواری پیمانکاران در شهرداری کرج تعیین تکلیف
شوند  در تاریخ ۲۰۲۳-۰۶-۰۷ ۰۲:۳۹:۱۳