نیروهای انتظامی مصمم و پرقدرت در مسیر شهدا هستند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نیروهای انتظامی مصمم و پرقدرت در مسیر شهدا هستند به گزارش سوالات شرعی و احکام، سردار محمدرضا میرحیدری بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب را در حمایت از نیروهای انتظامی را مایه دلگرمی و افزایش قدرت نیروهای فراجا دانست.
وی گفت: در سومین روز از هفته فراجا، فرماندهان انتظامی استان سخنران پیش از خطبه نماز جمعه بودند و فعالیت و عملکرد مجموعه خود را در یک سال گذشته تشریح کردند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان هفته فراجا را به تمامی نیروهای انتظامی استان تبریک گفت و افزود: نیروهای انتظامی در تمامی عرصه از نظام جمهوری اسلامی دفاع و نظام و امنیت را در جامعه برقرار می‌کنند.
وی ادامه داد: از ابراز لطف مقام معظم رهبری نسبت به نیروهای انتظامی تشکر کرد و افزود: این بیانات مایه دلگرمی و افزایش قدرت روز افزون نیروهای انتظامی است.
سردار میرحیدری یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامیداشت و گفت: از همسران و فرزندان خانواده بزرگ نیروی انتظامی تشکر و قدردانی می‌کنم و حضور و همراهی آنان را تکمیل کننده کار نیروهای انتظامی دانست.
گفتنی است امروز در فضای مجازی شایعاتی مبنی بر شهادت سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان منتشر شد که صحت نداشت و خوشبختانه وی در محل خدمت خود به ایراد سخن با رسانه‌ها پرداخت. امیدوارم از خبر نیروهای انتظامی مصمم و پرقدرت در مسیر شهدا هستند راضی بوده باشید.

نیروهای انتظامی مصمم و پرقدرت در مسیر شهدا هستند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۰۸ ۰۲:۴۰:۳۸