نگاه توسعه‌ای به کتابخانه‌ها نداریم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نگاه توسعه‌ای به کتابخانه‌ها نداریم به گزارش خبرنگار سایت احکام، محمدحسن رفیعی، روز پنجشنبه در نشست انجمن کتابخانه های عمومی بهاباد، دانش آموزان را از اعضای فعال کتابخانه‌ها دانست و اظهار داشت: مدارس نزدیک‌ترین کتابخانه را، کتابخانه مدرسه خود بدانند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۱۲ باب کتابخانه عمومی در سطح استان یزد فعال است که بالغ بر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار عنوان کتاب دارند، افزود: رویکرد این نهاد در استان یزد، کیفی سازی عملکرد کتابخانه های عمومی است.
مدیرکل نهاد کتابخانه های استان یزد با بیان اینکه برای ترغیب مخاطب به کتابخانه و انس با کتاب، باید به زیرساخت‌ها و فضای فیزیکی توجه شود، اظهار داشت: اگر فضا دلپذیر نباشد، نمی‌توان انتظار داشت رغبتی به حضور در کتابخانه‌ها ایجاد شود.
فرماندار بهاباد رئیس برتر انجمن کتابخانه های عمومی استان یزد
فرماندار بهاباد نیز در این نشست ضمن تقدیر از تلاش های کتابداران بیان کرد: آنچه مشخص است، کتابداران شهرستان از آموزش‌های خوبی برخوردار هستند.
علیرضا تیموری با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بر تولید محتوا برای دانش آموزان و استفاده از ظرفیت کتابخانه‌ها تأکید کرد تا دانش آموزان و جوانان، بیشتر با کتاب مأنوس شوند.
برگزاری جشن کتاب به صورت تخصصی، شاداب‌سازی کتابخانه‌ها، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های کتاب خواندن، آموزش برای کتابداری در مدرسه و تجهیز کتابخانه سیار بهاباد از برخی موارد و تصمیمات جلسه بود.
در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهاباد که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان یزد برگزار شد با اهدای لوح تقدیری از سوی استاندار یزد، از علیرضا تیموری فرماندار بهاباد به عنوان رئیس انجمن برتر کتابخانه‌های عمومی استان یزد تجلیل شد. امیدوارم از خبر نگاه توسعه‌ای به کتابخانه‌ها نداریم راضی بوده باشید.

نگاه توسعه‌ای به کتابخانه‌ها نداریم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۲-۰۹ ۰۲:۳۹:۱۹