نسبت به تبیین اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان کوتاهی
کردیم

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نسبت به تبیین اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان کوتاهی
کردیم
حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رسانه‌ها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش مؤثری داشتند و صدای امام راحل با انواع شیوه‌های رسانه‌ای متناسب با امکانات رسانه‌ای آن زمان که کار بسیار دشواری بود صورت می‌گرفت و ملت را یکدست می‌کرد و این امر در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی بسیار نقش آفرین بود.
رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع سایت احکام بیان داشت: رسانه‌ها در طول سال‌های دفاع مقدس و سال‌های پس از جنگ نیز نقش بسیار مؤثری در پیشبرد اهداف کشور داشتند.
مهاجرنیا عنوان کرد: انقلاب اسلامی از جمله مقولات مورد توجه در دانشگاه‌های کشور بوده که به نظر می‌رسد در این زمینه هنوز از فقر ادبیات تحقیقی رنج می بریم.
وی عنوان داشت: در دانشگاه‌ها درس عمومی به اسم انقلاب اسلامی داریم اما نتوانستیم تبیین درستی در این زمینه داشته باشیم و به ترجمان دانشمندان غربی نسبت به انقلاب اسلامی بسنده کردیم.
رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع سایت احکام گفت: پدیده انقلاب اسلامی فراتر از واقعیت جامعه شناسی است و ادعای انقلاب فراتر از محدوده ایران بوده و مدیریت جهان و بشریت را هدف داشت و امام راحل از ابتدای امر بر موضوع صدور انقلاب اسلامی تاکید داشتند و این انقلاب را مقدمه ظهور اعلام می‌کردند.
مهاجرنیا تاکید کرد: قم که خاستگاه انقلاب اسلامی به شمار می‌رود باید در این زمینه اقدامات اساسی انجام دهد و اهداف انقلاب و آینده این انقلاب برای نسل جوان مورد واکاوی قرار گیرد.
رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع سایت احکام بیان داشت: اگر واقعیت انقلاب به مردم گفته شود به خصوص به جوانان دهه هشتادی آنان از این انقلاب حراست خواهند کرد که متأسفانه در این زمینه کم کاری صورت گرفته است و این نسل جدید آنگونه که باید و شاید با بزرگی این انقلاب و کاری که امام راحل کردند آشنا نیستند که در این زمینه نسل اول انقلاب، دانشگاه و حوزه نسبت به تبیین انقلاب اسلامی کوتاهی کردند. امیدوارم از خبر نسبت به تبیین اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان کوتاهی
کردیم
راضی بوده باشید.

نسبت به تبیین اهداف انقلاب اسلامی به نسل جوان کوتاهی
کردیم  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۱۳ ۰۲:۴۹:۴۳