نباید در خصوص جهاد تبیین غفلت شود

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر نباید در خصوص جهاد تبیین غفلت شود به گزارش خبرنگار سایت احکام، سردار حسین معروفی عصر شنبه در یادواره شهدای وحدت در شهرستان بم گفت: همه شهدای ما وجه مشترک داشتند و آن استحکام درونی بود؛ استحکام درونی را به درون رزمی تعبیر می‌کنیم، انسانی که درون رزمی قوی باشد برون رزم قوی نیز خواهد بود و کسی که خود را در محضر خداوند ببیند تکیه گاه خود را خدا می‌داند.
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جهاد تبیین و گام دوم انقلاب و با بیان اینکه امام ما سه سال قبل بیانیه گام دوم انقلاب را مشخص کردند، اظهار کرد: دشمن را دیدید که چه می‌کند؛ اما عده‌ای غفلت کردند و معظم له در خصوص جهاد تبیین فرمودند باز هم عده‌ای غفلت کردند.
سردار معروفی بیان کرد: بسیاری مفهوم جهاد تبیین را نفهمیدند؛ جهاد تبیین بیرون آوردن فهرستی از قابلیت‌های بزرگ نظام و تبیین آن به جوانان و ملت ما و عزیزان ما است.
وی گفت: در فضای مجازی در مقابل دشمن ورود کنید و نگذارید دشمن قلب دختر و پسرها را هدف قرار دهد.
سردار معروفی ادامه داد: اصرار دارم به برادران جهادی، بر مسئله امام شناسی و دشمن شناسی خوب کار کنند؛ جامعه‌ای که امام و دشمن خود را نشناسد در فتنه قرار می‌گیرد و در بزنگاه فتنه نمی‌تواند راه خود را تشخیص دهد. امیدوارم از خبر نباید در خصوص جهاد تبیین غفلت شود راضی بوده باشید.

نباید در خصوص جهاد تبیین غفلت شود  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۳ ۰۲:۴۸:۰۸