ناتو حاضر است برای مقابله با روسیه کل اوکراین را ویران
کند

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر ناتو حاضر است برای مقابله با روسیه کل اوکراین را ویران
کند
به گزارش سوالات شرعی و احکام به نقل از روسیا الیوم، «ماکسیم بویاکیویچ» نماینده روسیه در سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت که ناتو حاضر است برای مقابله با روسیه، اوکراین را کاملاً ویران کند.
بر اساس این گزارش، این مقام روس روز پنج شنبه در نشست شورای دائم سازمان امنیت و همکاری اروپا افزود: واضح است که نمایندگان بسیاری از کشورهای ناتو در تلاش خود برای مقابله با روسیه از طریق جنگ نیابتی نه تنها می خواهند جنگ تا آخرین فرد اوکراینی ادامه پیدا کند بلکه حاضر هستند اوکراین را به صورت کامل ویران کنند.
این مقام روس ادامه داد: تفسیر دیگری برای تلاش همه جانبه جهت تجهیز رژیم کی یف به تسلیحات و همزمان اقناع آن برای ممانعت از تلاش های سیاسی و دیپلماتیک برای دستیابی به حل و فصل وجود ندارد. آنها متعمدا کی یف را به ادامه رویکرد نظامی و اجرای حمله علیه خاک روسیه ترغیب می کنند.
وی افزود: این اقدامات ثابت می کند که غرب از اوکراین به عنوان ابزاری برای مواجهه ژئوپلتیک با روسیه استفاده می کند و گام های روسیه نیز متقابل و متناسب با خطراتی خواهد بود که ما را تهدید می کند.
این در حالی است که سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در جدیدترین موضع گیری درباره عملیات ویژه نظامی این کشور در اوکراین گفت: کشورهای اروپایی اموال هنگفتی را هزینه تسلیح اوکراین کردند و اکنون شهروندان خود را به ریاضت در مصرف انرژی توصیه می‌کنند. مجموع کمک‌های نظامی غرب به اوکراین تاکنون به ۴۲.۳ میلیارد رسیده که بیش از نیمی از آن از سوی ایالات متحده آمریکا بوده است. امیدوارم از خبر ناتو حاضر است برای مقابله با روسیه کل اوکراین را ویران
کند
راضی بوده باشید.

ناتو حاضر است برای مقابله با روسیه کل اوکراین را ویران
کند  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۰-۲۱ ۰۲:۳۸:۱۱