مهار آتش سوزی دانشکده نفت و گاز گچساران/مصوبه دولت درلیکک
محقق شد

به گزارش سوالات احکام و شرعی در خبر مهار آتش سوزی دانشکده نفت و گاز گچساران/مصوبه دولت درلیکک
محقق شد
به گزارش خبرنگار سایت احکام، سید جواد بیعت اصل در گفتگو با خبرنگاران، افزود: حدود ساعت ۵٠ دقیقه بامداد روز چهارشنبه، آتش سوزی آزمایشگاه دانشکده نفت و گاز گچساران به مرکز اعلام شد.
وی با بیان اینکه آتش سوزی خسارت جانی نداشت، اظهار داشت: با اعزام سه کد امدادی آتش نشانی و شرکت نفت، این حریق مهار و محیط پایش شد.
کشف اشیای ۴۵٠٠ ساله در سادات محمودی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در کاوش باستان‌شناسی منطقه «سادات محمودی» استان، اشیای تاریخی مربوط به چهار هزار و ۵۰۰ سال پیش کشف شده است.
سعید طالبی‌پور افزود: کاوش چند روز اخیر باستان‌شناسی در دهستان سادات محمودی شهرستان دنا فصل جدیدی از دوره‌های تاریخی را در استان رقم زده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی استان، بیان کرد: برخی از بناهای تاریخی در این استان همچون کاروانسرای بافت تاریخی دهدشت قابلیت ثبت جهانی دارد.
مصوبه دولت در شهر لیکک اجرایی شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبه سفر سایت احکامماه ۱۴۰۰ رئیس جمهوری به استان در محور آبرسانی به شهر لیکک، عملیاتی و رشد اجرای این طرح را رقم زد.
آرش مصلح افزود: طبق مصوبه سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد، ۳۹۸ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به شهر لیکک و روستاهای در مسیر طرح تصویب شده بود که تاکنون ۱۶۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.
وی ابراز داشت: این اعتبار برای تزریق در یک بازه زمانی سه ساله تصویب شده بود که با این تخصیص، مصوبه سفر در مورد آبرسانی به شهر لیکک محقق شد.
ورکشاپ همبستگی در یاسوج برگزار شد
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ورکشاپ یک روزه «اتحاد و همبستگی ملی» در یاسوج خبر داد.
عبدالرسول شریفی افزود: این ورکشاپ یک روزه با هدف ایجاد همدلی و همبستگی و با حضور ۱۲ نفر از گرافیست‌های حوزه هنری استان در شهر یاسوج برگزار شد. امیدوارم از خبر مهار آتش سوزی دانشکده نفت و گاز گچساران/مصوبه دولت درلیکک
محقق شد
راضی بوده باشید.

مهار آتش سوزی دانشکده نفت و گاز گچساران/مصوبه دولت درلیکک
محقق شد  در تاریخ ۲۰۲۲-۱۱-۰۳ ۰۲:۳۸:۴۰